مرگ کارگر زیر خروارها خاک

ریزش دیواره گود برداری جان یک کارگر را گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 12:35 دقیقه ظهر دیروز به سامانه 125 آتش نشانی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 80و گروه امداد و نجات 3 به محل حادثه در بلوار فردوس شرق خیابان حسینی روانه شدند.
 
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه 4 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: حادثه در محل گودال بزرگی به مساحت 300مترمربع هنگامی رخ داد كه كارگران در عمق 4 متری آن سرگرم خاك برداری دستی از دیواره خاکی در مجاورت یک ساختمان مسکونی بودند.
 
وی افزود: ریزش ناگهانی بخشی از این دیواره خاكی باعث شد كه كارگر 25 ساله تبعه افغان در زیر خروارها خاك بدام افتد.
 
حسین بیگی تصریح كرد: بنابه اظهار شاهدین، به دنبال بروز این حادثه دو نفر از كارگران گرفتار شده به علت ماندن در عمق كم خاك توانستند خود را از زیر آوار بیرون كشیده و نجات یابند.
 
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، بلافاصله عملیات خاكبرداری را با استفاده از ابزار لازم آغاز كرده و موفق شدند نفر سوم را از زیر عمق زیاد خاك خارج كنند.
این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این كه آتش نشانان تا رسیدن اورژانس، كمك های اولیه را برای احیای این شخص انجام دادند، افزود: عوامل اورژانس به محض رسیدن به محل، معاینات اولیه را انجام داده وسپس فوت این كارگر را اعلام كردند.
 
افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران، نبود شمع بندی مناسب و خاك برداری غیر اصولی در خاك سست را علل وقوع این حادثه تشخیص داد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار