سرمربي تيم ملي بوكس:

يك هفته اي كه بهتر از 6 ماه بود/ اميدوار به كسب مدال هستيم

سرمربي تيم ملي بوكس گفت: اردوي مشترك ايتاليا بسيار پر بارتر از اردوهاي قبلي برگزار شد به طوريكه يك هفته تمرين در ايتاليا به اندازه 6 ماه تمرين ارزش داشت.

غلامحسين نهرودي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بيان داشت : حضور در اردوي مشترك با المپيك هاي ايتاليا قبل از حضور در بازي هاي المپيك 2012 بسيار عالي و مثمر ثمر براي ملي پوشان المپيكي كشورمان بود حضور 3 كشور قدرتمند بوكس اوكراين – ايتاليا- آذربايجان در اين اردوي مشترك بار فني و تكنيكي را آنچنان بالا برد كه به اندازه 6 ماه تمرين مداوم داخلي جلو افتاديم.

وي در ادامه افزود: متاسفانه براي حضور در بازي ها ي المپيك 2012 لندن از جهت حضور در بازي هاي تداركاتي بين المللي در مضيقه بوديم اما حضور در اين اردوي پربار توانست تمامي كمبودهاي ما را جبران كند.

وي افزود: تمرين با مشت زنان اروپايي اين خودباوري و اعتماد به نفس را به شاگردانم داد و از لحاظ فن و تكنيك چيزي از ديگر ملي پوشان ندارند و مي توانند با ميدان ديدن بيشتر و كسب تجربه موفق تر از آنان عملكرد كنند.

نهرودي اظهار داشت: تنها ضعف بوكسورهاي ايراني درنديدن ميدان و حضور در تورنمنت هاي بين المللي است و همين امر تنها استعفاي ميان ما و بوكسورهاي قدرتمند جهان است .

مسئولان فدراسيون بوكس بايد بيشتر به اين موضوع توجه كنند و با برگزاري تورنمنت ها  اردوهاي مشترك با كشورهاي قدر بوكس به ارتقای سطح تجربه مشت زنان ايراني كمك كنند چرا كه حضور در اردوي مشترك ايتاليا و تنه به تنه شدن مشت زنانمان با بوكسورهاي اروپايي اين امر را ثابت كردند تنها فرق ميان ما و آنها نداشتن تجربه است نه چيز ديگر .

نهرودي در خصوص ميزان آمادگي شاگردانش اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر ملي پوشان المپيكي در وضعيت مطلوب آمادگي جسماني و روحي قرار دارند و تقريبا اكثر بوكسورها در وضعيت مطلوب قبل از اعزام به المپيك برخوردارند و آماده رودروي با حريفانشان هستند .

وي افزود: مظاهري بوكسور فوق سنگين كشورمان خيلي خوب در ايتاليا مقابل حريفانش ظاهر شد و حتي توانست برترين بوكسور جهان را در اين اردوي تمريني شكست دهد.

همچنين مهدي طلوتي كه به علت آسيب ديدگي از ناحيه دست مدتي از تمرينات دور بود در اين اردوي مشترك تمرينات بسيار خوبي را انجام داد و توانست به حد مطلوب برسد.

سرمربي تيم ملي بوكس در خصوص شانس مدال آوري بوكس ها در المپيك 2012 لندن بيان داشت: بازيهاي المپيك ميدان بسيار سخت و دشواري است كه تمامي نخبه ها و قهرمانان جهان در اين رشته حضور دارند و كسب مدال المپيك در ميان قهرماني كار آساني نيست اما شاگردانم در اين مدت تمرين و به خصوص حضور در ايتاليا چيزي از حريفان كم ندارند و مي توانند آنها را شكست دهند اميدوارم با كسب قرعه مناسب در اين بازي ها بتوانيم به مدال تاريخي بوكس دست يابيم و طلسم اين بي مدالي را بشكنيم.

نهرودي در پايان اظهار داشت: آخرين اردوي تمريني بوكس ملي پوشان المپيكي را از شنبه 24 تير از سر مي گيريم و تا زمان اعزام به اين بازيها تمريناتمان به صورت مسابقه اي انجام مي دهيم و آمادگي بوكسورهاي را به حد مطلوب و صد در صد مي رسانيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار