يك جراح و متخصص برزیلي؛

پیشرفت ایران در خصوص جراحی‌های اعصاب بسیار چشمگیر است

جراح و متخصص بزریلی گفت : ایران در عرصه جراحی های مغز و اعصاب رشد قابل توجهی داشته و پیشرفتهای بسیاری چشمگیری داشته است.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر سباستیوگاسما جراح برزیلی در حاشیه نخستین کنگره بین المللی جراحی اعصاب با بیان اینکه دعوت جراحان و متخصصین مختلف از کشورهای گوناگون جهان و ارائه‌ی تجربیات فردی و جمعی و هم‌چنین دستاوردهای آنان در افزایش سطح علمی پزشکان متخصص ایران و جهان بسیار مؤثر است گفت : به عنوان نماینده برزیل  شرکت در این کنگره را فرصت  خوبی برای اشنایی با فرهنگ ملت ایران می  دانم.  
 
وی بیان کرد:  بیمارستان رضوی به لحاظ تجهیزات و امکانات پزشکی و رفاهی در سطحی عالی و هم‌چنین پزشکان ایرانی به جهت سطوح علمی و تخصصی بسیار ارزشمند و عالی بوده و برگزاری همایش‌ها و کنگره‌هایی از این قبیل نقش به سزایی در پیشرفت علم پزشکی در ایران و جهان دارد.  
 
این جراح و متخصص برزیلی در پایان با بیان اینکه برای اولین بار به کشور ایران آمده است خاطر نشان کرد: از شرکت کردن در این کنگره بسیار خرسندم و امیدوارم برای سال‌های متوالی دیگری نیز بتوانم در این کنگره‌ی علمی شرکت کرده و بهره‌های علمی ببرم. /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.