حجت الاسلام روانبخش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

اجرايي شدن طرح هاي بر زمين مانده دولت اصلاحات و سازندگي توسط دولت اصولگرايان/خاتمي دولت بحران هاي خود ساخته بود

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: دولت اصولگرا طرح هاي بر زمين مانده دو دولت اصلاحات وسازندگي را اجرايي کرد.

حجت الاسلام روانبخش عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفت وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخير داريوش قنبري درباره ضعف مديريتي اصولگرايان در اداره کشور اظهار داشت: کتابي تحت عنوان مجلس ششم از نگاه اصلاح طلبان منتشر شده بود و خاتمي رئيس جمهور اصلاحات درباره  نظر سنجي که در دوران اصلاحات انجام شده ،مي گويد مطابق اين  نظر سنجي هفتاد درصد مردم مشکلات اقتصادي داشتند ولي ما فقط به مسائل سياسي پرداختيم اين مسئه نشان مي دهد که اصلاح طلبان به ضعف مديريتي و بي توجهي به مشکلات اصلي مردم اعتراف صريح دارند.

*دولت خاتمي دولت ايجاد بحران براي مردم بود


وي ادامه داد: دولت خاتمي دولت ايجاد بحران براي مردم بود و به جاي پرداختن به مشکلات اصلي و تلاش در جهت رفع آن، بيشتر به سمت ايجاد بحران حرکت مي کرد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي تاکيد کرد: بسياري از طرح هاي مهم کشور در دوران رياست جمهوري خاتمي بر زمين ماند.


*دولت اصولگرا طرح هاي بر زمين مانده دو دولت اصلاحات وسازندگي را اجرا کرد


حجت الاسلام روانبخش با اشاره به اجرايي نشدن بسياري از طرح هاي مهم در دولت هاشمي رفسنجاني، ادامه داد: در زمان رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني نيز طرح هاي در کشور بود که مدت 15الي 16 سال از تصويب آنان مي گذشت اما هنوز به مرحله اجرا نرسيده بود ولي دولت اصولگرا طرح هاي بر زمين مانده دو دولت اصلاحات وسازندگي را اجرايي کرد.

وي با اشاره به اجرايي شدن طرح هاي بر زمين مانده دو دولت قبلي توسط دولت احمدي نژاد، گفت: در دولت هاي  نهم و دهم کارخانه هاي مهمي به بهره برداري رسيد و روستاهاي دور افتاده طعم خدمت را چشيدند.

حجت الاسلام روانبخش ادامه داد: فعاليت هاي هسته اي صلح آميز ايران در دولت اصلاحات تعليق شد اما دولت اصولگرا محکم در مقابل بيگانگان ايستاد و حق استفاده از انرژي پاک را براي ملت ايران تثبيت کرد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي تصريح کرد: دولت هاي سازندگي و اصلاحات سياست خارجي انفعالي را اتخاذ کرده و در مقابل خواسته هاي غير معقول غرب کوتاه آمده بودند و با اعمال هر فشاري از جانب غرب تسليم مي شدند.

*خاتمي گفت دولتش، دولت هر نه روز يک بحران است

وي افزود: خاتمي گفت دولتش، دولت هر نه روز يک بحران است البته ما مي گوييم دولت خاتمي دولت بحران هاي ساخته شده توسط خودشان است.

حجت الاسلام روانبخش ادامه داد: کابينه خاتمي به مسائلي پر و بال مي داد که اصلا اهميتي در زندگي مردم نداشت و در عرصه اقتصادي موفقيتي نيز به دست نياورد .

*دولت خاتمي در راستاي تضعيف دين، گوي سبقت را از دولت هاي قبل از انقلاب و حتي پهلوي ربود

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به تضعيف دين در دوران اصلاحات گفت: دولت خاتمي در راستاي تهاجم فرنگي و تضعيف دين و روحانيت گوي سبقت را از دولت هاي قبل از انقلاب و حتي پهلوي نيز ربود .

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: مهاجراني وزير ارشاد دولت اصلاحات عرصه را براي تهاجم به دين باز گذاشته بود و امروز نيز مي بينيم که به اسرائيل مي رود و در مهماني ملک عبدالله شرکت مي کند.

حجت الاسلام روانبخش اظهار داشت: دولتي که خود اين همه نمره منفي دارد نمي تواند دولت اصولگرا را زير سوال ببرد و اگر اين کار را انجام دهد موجب خنده ديگران مي شود.

وي با اشاره به خدمات دولت احمدي نژاد ،گفت: دولت هاي نهم و دهم چندين برابر عمر دو دولت سازندگي و اصلاحات به کشور خدمات ارائه کردند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد:ا لبته بيان کردن خدمات دولت اصولگرا به اين معنا نيست که در اين دولت ضعف و نقصي وجود ندارد اما ضعف هاي دولت اصلاحات چندين برابر دولت اصولگرا است./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار