برنامه "پنجشنبه صددرصد" با اجرای گلاره عباسی و احسان کرمی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از راديو تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امير حسين ثقفي، سردبير از اجرای گلاره عباسی و احسان کرمی در برنامه راديويي " پنجشنبه صد در صد" خبر داد و افزود: برنامه "پنجشنبه صد در صد" با رويکرد شهري و طنز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ پنجشنبه هر هفته با اجرای گلاره عباسی و احسان کرمی  از راديو تهران روي موج اف.ام رديف ۹۴ پخش مي شود.

ثقفي افزود: در اين برنامه معضلات و مشکلات شهري در قالب طنز بيان مي شود. به تمامي مواردي که هر روز در زندگي شهري با آنها سر و کار خواهیم داشت از دريچه طنز نگاه خواهد شد و مشکلات و دغدغه های شهروندان با زبانی خودمانی و طنز به گوش مسئولین و شنوندگان خواهد رسید.

در بخشی از برنامه جديد ترين شعرهاي طنز از شاعران طنزپرداز کشور ارايه مي شود و از مردم خواسته مي‌شود تا راهکارهاي خود را براي حل مشکلات و مسائل شهري ارايه دهند تا در قالب طنز بيان شود.

ثقفي خاطرنشان کرد: از دیگر بخش های جذاب و شنیدنی پنجشنبه صد درصد اجراي کوتاه نمايش و چند زاويه مختلف در برخورد با موضوع و جامعه امروز شهري با نکات ريز زندگي شهري است.

اسماعيل باستاني، تهيه کننده؛ احسان کرمي و گلاره عباسی گوينده؛ ميثم عبدي، وحيد رونقي و مجيد حبيبي بازيگر؛ سينا محمد حسن، ارتباطات؛ محمد جواد رفيع پور، هماهنگي؛ محمد رضا مير حسيني، گزارشگر و مهرداد محمد رضا، صدابردار در اين برنامه همکاري دارند.

بخش ديگري از برنامه به نمايش راديويي، تلفن ها و پيامک ها، گزارش ها و نوشته هاي مردمي اختصص یافته است. لذا مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 30000955 و تماس با شماره 88820001  یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی وب سایت رادیو تهران radiotehran@irib.ir  می‌توانند موضوعات مورد علاقه و دیدگاه های خود را مطرح کنند. /ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.