در ادامه تمرين تاکتيکي پدافند هوايي ارتش صورت گرفت؛

پایدارسازی شبکه راداری کشور علیه جنگ الکترونیک دشمن فرضی

در ادامه تمرين تاکتيکي پدافند هوايي ارتش، نیروهای پدافندی مستقر در منطقه رزم با اقدام به موقع توانستند اقدامات جنگال دشمن فرضی را خنثی کنند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، بخش دیگری از دومین مرحله تمرین تاکتیکی منطقه‌ای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با جنگ الکترونیکی دشمن فرضی آغاز شد.

در این مرحله نیروهای کشور نارنجی با انجام طرح‌های مختلف در حوزه جنگ الکترونیک علیه نیروهای پدافند مستقر در منطقه رزم شمالغرب کشورمان وارد عمل شدند.

امیر شاهرخ شهرام سخنگوی تمرین تاکتیکی با اشاره به اینکه نیروهای پدافندی مستقر در منطقه رزم نیز با اقدام به موقع توانستند اقدامات جنگال دشمن فرضی را خنثی کنند، افزود: ستاد قرارگاه فرعی تمرین تاکتیکی منطقه پدافند هوایی شمال غرب توانست ضمن تثبیت خطوط ارتباطی امن، شبکه رادری منطقه رمز را در تمام شرایط به صورت عملیاتی و پایدار حفظ کند.

وي استفاده از فیبر نوری و اقدامات مبتکرانه در مقابل تلاش‌های جنگ الکترونیک فعال هوا پایه دشمن فرضی را از جمله طرح‌های پیاده شده در این مرحله بر شمرد و خاطرنشان کرد: توانایی کارکنان و سامانه‌های مربوطه در مقابل جنگ و ضدجنگ الکترونیک دشمن فرضی به منظور کنترل و حصول اطمینان از برقراری ارتباط قرارگاه فرعی با مرکز فرماندهی و کنترل بدون انتشار مورد ارزیابی قرار گرفت که کاملا موفقیت آمیز بود.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار