اردبیل/

بهره برداری از 19هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 19 هزار واحد مسکن مهر در جای جای استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل علی حیدری امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل افزود: از این تعداد تا پایان خردادماه 5 هزار واحد آماده بهره‌برداری بود که با احتساب 5 هزار واحد دیگر که تا پایان شهریورماه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد در مجموع 10 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی سهمیه فصل پاییز و زمستان را 2 هزار واحد مسکن مهر اعلام کرد و افزود: تا پایان امسال در مجموع 19 هزار واحد مسکن مهر از تعهد 38 هزار واحدی استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اردبیل گفت: با احتساب 7 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 19 هزار واحد افتتاح امسال تا پایان سال 91، 26 هزار واحد مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

حیدری افزود: بر اساس پیشرفت فیزیکی 17 هزار و 237 واحد مسکن مهر در استان در مرحله نازک‌کاری، 24 هزار و 848 واحد در مرحله سفت‌کاری، 28 هزار و 112 واحد در مرحله سقف، 28 هزار واحد در مرحله اسکلت و 35 هزار و 910 واحد در مرحله پی‌ریزی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه گفت: در برخی از شهرستان‌ها همچنان با مشکل تامین آب و زیرساخت‌ فاضلاب در طرح مسکن مهر مواجه هستیم که این مشکلات به سرعت در حال برطرف شدن است./س 

برچسب ها: اردبیل ، بهره ، برداری ، از ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.