هفتمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه ها و مراکز عالی کشور آغاز به کار کرد

هفتمین نشست مدیران فرهنگی کشور با ارائه راهکارهای اجرایی و علمی بهتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ امروز سه شنبه 20 تيرماه هفتمین نشست فرهنگی دانشگاه ها و مراکز عالی کشور در دانشگاه علوم و حدیث شهر ری در حال برگزاری است.

در این نشست جلیل دارا، معاون مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات، مهندس علم شاهی و دکتر عالمین به سخنرانی پرداختند. در این نشست مسائل فرهنگی از جمله پروسه فرهنگی دانشجو، دانشگاه و استاد بحث شد.
 
در ادامه مهندس علمشاهي، مديركل نظارت و ارزيابي فرهنگي وزارت علوم عنوان كرد: این پروسه در سه بخش در حال انجام است. بخش اول سال قبل با برنامه راهبرد محور آغاز شد. امسال سال دوم فاز کیفی محور است و سال آینده سال اثر بخشی است.

مهندس علمشاهی خاطر نشان کرد: از این پروسه می توان برای مقایسه وضعیت دانشگاه با سایر دانشگاه ها استفاده کرد.

وی در ادامه در مورد طرح پایش گفت: طرح پایش طرح سنجش استعدادها و علاقمندی دانشجویان جدید الورود است و برای سهولت جمع آوری این اطلاعات از درگاه الکترونیکی قبل از انتخاب واحد دانشجو استفاده می شود.

از این طریق دانشجویان می توانند علاقمندی خود را در حوزه های فرهنگی مختلف نشان دهند.

در ادامه این نشست دکتر عالمین از بيداری اسلامی در دانشگاه های منطقه و ایران اشاره کرد و از مدیران فرهنگی خواستند تا به مسائل مربوط به خوابگاه ها بیشتر اهمیت دهند و از عرفانهای نوظهور که پایگاهی در خوابگاه ها یافته اند جلوگیری نمایند.
همچنین از مدیران فرهنگی خواسته شد کارشناسان رصد خود را معرفی نمایند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار