خدمات رساني 24 ساعته سامانه مديريت ارتباط با مشتريان ايران خودرو

بزرگترين سامانه مديريت ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو راه اندازي شده و در سه ماه نخست سال به ازاي هر پنج تماس ، يک درخواست به امداد رساني منجر شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از ايکو پرس ، اين سامانه جامع ايران خودرو با هدف برقراري ارتباط دوسويه ، سريع و دقيق با مشتريان با قابليت پيگيري در 24 ساعت شبانه روز در نوروز امسال آغاز به کار کرده است.

پس از توسعه در مرحله نخست ، بزرگترين و مجهز ترين مرکز تماس صنعتي کشور به ازاي هر 406 تماس ، يک درخواست امداد با ميانگين زمان انتظار 33 دقيقه و 23 ثانيه براي سال 88 به ثبت رسيد.

اين شاخص درسه ماه نخست سال هاي 89 و 90 به ترتيب به ازاي هر 408 و 409 تماس يک درخواست امداد با ميانگين زمان انتظار 28 دقيقه  و 25 دقيقه و 17 ثانيه با رکورد کم نظيري در امداد رساني خودرويي کشور ثبت شد.

با راه اندازي سامانه جديد مديريت با ارتباط با مشتري، تمامي مشتريان ايران خودرو مي توانند با شماره تلفن 09644هرگونه سئوال ، نظر يا پيشنهاد و درخواست را درزمينه خريد محصول، برنامه هاي فروش و موارد ديگر ازجمله خدمات امدادي ، مشاوره فني ، مطرح و پاسخ خودرا دريافت كنند.

سامانه مديريت با مشتري ضمن دريافت و تحليل تمامي اطلاعات مشتريان درخصوص محصول، كيفيت ، بازاريابي ، فروش و خدمات پس از فروش، آن را به عنوان معياري مهم درجهت ارتقاي كيفيت محصول و خدمات در اختيار مديريت ارشد قرار مي دهد.

در اين سامانه با نخستين تماس براي هر مشتري يك پرونده ايجاد و اطلاعات به صورت متمركز نگهداري مي شود و در طول زمان روند هاي مختلف مانند تعداد خريد خودرو و مراجعه به خدمات پس از فروش و ساير موارد شناخته  مي شود و برنامه هاي آتي شركت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريان براساس آن مناسب تر از گذشته تدوين خواهد شد.

سامانه مديريت ارتباط با مشتري ، مشخصات كامل مشتريان، قراردادها، صورت حساب کامل خودروهاي خريداري شده، خدمات دريافتي، مشخصات فني، توليد و امکانات خودرو و موارد مربوط به گارانتي را نيز به روز مي کند.

همچنين در اين سامانه لوازم برنامه ريزي و بهبود در زمينه هاي ارتقاي كيفيت محصول و خدمات فراهم و روش هاي فروش، استراتژي ها ، ارتباطات و طراحي خدمات و محصولات جديد بازنگري مي شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار