شناگر مدعي کسب سهميه المپيک:

بر اساس خواب و خيال حرف نمي زنم / نيك بين با جو حاكم بر فدراسيون مي جنگد

شنا گر ملي پوش كشورمان گفت: صحبت هايم بر اساس خواب و خيال نبوده است.

  محمد عليرضايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جهاني شانگهاي چين مرداد سال گذشته برگزار شد و قرار بود من در رشته 50 و 100 متر قورباغه با حريفان جهاني خود به رقابت بپردازم در رشته 50 متر شركت كردم اما به دليل حضور شنا گر رژيم اشغالگر قدس در ماده 100 متر شركت نكردم اينكه رقابت هاي  شانگهاي ملاك فدراسيون جهاني براي انتخاب شناگران براي استفاده از وايلد کارت صحت ندارد.
وي گفت: در صورتيكه در مسابقات شانگهاي در رشته 100 متر شركت مي كردم شكي نيست كه مي توانستم المپيكي شوم به همين دليل مسئولان فدراسيون بايد اين را در نظر داشته باشند كه به دليل وجود شناگر اسرائيلي دراين ماده  حضور پيدا نكردم، پس از مسابقات جهاني چين بيداريان در رقابت هاي دوبي و مالزي حضور پيدا كرده واين در حالي است كه پس از مسابقات چين من تنها شانسم براي كسب مجوز المپيك رقابت هاي تركيه بودم.
 عليرضايي افزود: مطمئن باشيد در صورتيكه سفرمان در زمان سرپرستي جعفري بود ما به اين مسابقات اعزام نمي شديم و قطعي شدن سفرمان به اين رقابت ها به دليل تغيير در راس فدراسيون بود.
 * بدون ريالي هزينه تمرين كردم
 وي تصريح كرد: در شرايطي كه بدون ريالي هزينه تمريناتم را در اصفهان پيگري مي كردم ساير شناگران تمرينات آمادگي خود را در تهران  و در شرايط بهتري دنبال مي كردند و اين در حالي است كه آنها در اين مسابقات چندان عملكرد خوبي نداشت و دلخوري  من اين است كه چرا مسئولان  فدراسيون در خصوص اينكه من در تركيه عملكرد خوبي داشتم صحبتي نمي كنند.
وي خاطر نشان كرد: پيش از اين مسئولان فدراسيون اعلام كردند كه شناگراني امثال من در كشور زياد است و در حال حاضر من از آنها مي خواهم كه يكي از اين عليرضايي ها را بياورند.
 وي گفت: در دوره سرپرستي جعفري مسئولان با من دشمني  داشتند و اين در حالي است كه من حتي در بدترين شرايط هم بهتر از سايرين هستم اما در آن دوران توجهي به من نشد و متاسفانه پس از مسابقات تركيه نيز اعلام كردند كه از کسب سهمیه المپیک بازماندم و برخی از اخبار را سانسور کردند!
*آشتیانی را هم کنار گذاشتند
وی یادآور شد: در صورتیکه مسئولان فدراسیون شانس بیشتری به من می دادند شکی نیست که المپیکی می شدم و متأسفانه این فرصت در اختیار من قرار داده نشد، همچنین در این بین مسئولان فدراسیون علاوه بر من سعید آشتیانی را نیز به دلایلی کنار گذاشتند، در بین شناگران بیداریان حتی در جایگاه سوم هم نیست و او در رتبه چهارم قرار دارد.
وی اظهار داشت: نیک بین سرپرست فعلی فدراسیون از زمان حضورش عملکرد مثبتی داشته و وی در حال حاضر با جو حاکم در فدراسیون می جنگد اما در زمان سرپرستی غلامرضا خلعتبری همه چیز دروغ بود پیش از مشخص شدن شناگران المپیکی فدراسیون اعلام کرد که بیداریان به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های المپیک حضور پیدا می کند من هیچ صحبتی را براساس خواب و خیال نمی زنم و در صورتیکه مسئولان فدراسیون در این خصوص ادعایی دارند رکوردهای ملی را رد کنند.
ملی پوش کشورمان گفت: در رقابت های انتخابی المپیک در ترکیه من از سایر شناگران امتیاز بهتری کسب کردم و به همین دلیل می بایست به عنوان نماینده ایران در رقابت های المپیک لندن حضور پیدا می کردم من با منابع خارج از کشور در ارتباطم و به خوبی به این امر واقف هستم که این شانس را داشتم تا  با به دست آوردن بهترین رکوردها در ترکیه به جای بیداریان راهی المپیک شوم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون 6 ماهه آهنگ نشدن را می نوازند و این در حالی است که طبق اطلاعاتی که به دست آوردم با امتیازهایی که در رقابت های ترکیه به دست آوردم می توانستم به عنوان نماینده ایران در رقابت های المپیک حضور پيدا کنم و تمام گفته هایم منطقی و از روی استدلال است./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار