اردبیل/

بهره برداری ازیکصد و 11 طرح در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: امسال یکصد و 11 طرح مهم و نیمه تمام در شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت و دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران/ ايلام  یوسف اكبری امروز در جلسه كمیته برنامه ریزی اردبیل افزود: پیگیری و انجام طرحهای مصوب دور سوم و چهارم سفر رییس جمهوری و نیز پرداخت مطالبات پیمانكاران از شاخص های مهم هزینه كرد اعتبارات امسال و رویكرد مهم عملكرد عمرانی دستگاه های اجرایی است.

وی گفت: تشكیل جلسه های كارشناسی متعدد و بازدید میدانی از طرحهای در حال اجرا موجب اولویت بندی درست و توزیع واقع بینانه اعتبارات می شود.

اكبری افزود: امسال از محل اعتبارات تملك دارایی های سرمایه ای استان 212 میلیارد ریال برای تسریع در پیگیری امور و تكمیل طرحهای نیمه تمام به اردبیل اختصاص یافته كه این میزان در مقایسه با پارسال پنج درصد افزایش یافته است.

فرماندار اردبیل در ادامه با اشاره به این كه نگاه مثبت دولت خدمتگزار در توزیع اعتبارات امسال برای رفع دغدغه های موجود در مناطق روستایی است گفت: از محل اعتبارات امسال 54 میلیارد ریال بر اساس الزامات بودجه ای به مناطق روستایی و محروم اختصاص می یابد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.