موبایل خود را مربی ورزشی کنید+دانلود

برنامه اين امکان را به شما مي‌دهد تا با استفاده از اينترنت بتوانيد برنامه‌هاي آموزشي و نقشه‌هاي ورزشي مربوط به ورزش خود را که از قبل تنظيم شده است، دريافت کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، طی سالهای اخیر تلفن های همراه آنقدر وسعت کارکرد پیدا کرده اند که تقریبا تمام برنامه های روزانه انسان را می توان به کمک آنها طراحی و پیاده سازی کرد که ورزش از جمله مهمترین آنهاست نرم‌افزاري که در این گزارش معرفی می شود به شما در انجام تمرينات ورزشي کمک خواهد کرد؛ به ويژه براي کساني که از اضافه وزن و چربي بالاي خود رنج مي‌برند، اين برنامه مي‌تواند کمک زيادي به آن‌ها بکند.

البته نکته مهم و غير قابل انکار اين است که خود فرد بايد براي ورزش کردن تصميم بگيرد و اگر از آن دسته از آدم‌هايي هستيد که با تنبلي از ورزش کردن فرار مي‌کنند و در آخر هم مشکل را ناکارآمد بودن روش‌هاي مورد استفاده بيان مي‌کنيد، اصلا اين نرم‌افزار براي‌تان مناسب نيست.

نرم‌افزار Interval Training Timer که روي گوشي‌هاي آندرويد قابل اجرا است يک برنامه براي انجام تمرين‌هاي زمان‌بندي شده ورزشي محسوب مي‌شود که توسط پايگاه اينترنتي halmi.sk منتشر شده و توانسته در فروشگاه اينترنتي گوگل امتياز 4.6 از 5 را به خود اختصاص دهد.

اين برنامه به دليل کيفيت بالا و رابط گرافيکي جذاب و در عين حال ساده مي‌تواند کمک زيادي در برنامه‌ريزي ورزشي شما باشد.

با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد برنامه‌هاي ورزشي خود را مانند دوچرخه‌سواري، دويدن، دو سرعت و يا حتي وزنه‌برداري، تنظيم کنيد و آن‌ها را از جنبه‌هاي مختلف برنامه‌ريزي کنيد.

اين تنظيمات شامل قسمت‌هاي مختلفي مي‌شود که در برنامه فراهم شده است.

براي مثال مي‌توانيد زمان آماده‌سازي خود را تنظيم کرده و پس از آن براي خود تعداد دورهاي لازم براي انجام ورزش مورد نظر و همچنين زمان بازگشت و آرامش بدني و مدت زمان استراحت را تعيين کنيد تا برنامه در زمان مناسب به شما هشدارهاي مورد نظر را اعلام کند.

با اين کـار شما بـراي خود يـک نقشـه ورزشي تهيـه مي‌کنيد و به‌راحتـي مي‌توانيـد براي يـک هدف خاص برنامه‌ريزي کنيد تا طبق آن نقشه به هدف‌تان برسيد.

يکي ديگر از امکانات اين نرم‌افزار توانايي به اشتراک‌گذاري نقشه‌هاي ورزشي مي‌باشد. همچنين شما مي‌توانيد برنامه‌هاي خود را روي حافظه خارجي گوشي خود ذخيره کنيد.

علاوه بر اين، برنامه اين امکان را به شما مي‌دهد تا با استفاده از اينترنت بتوانيد برنامه‌هاي آموزشي و نقشه‌هاي ورزشي مربوط به ورزش خود را که از قبل تنظيم شده است، دريافت کنيد. همچنين شما مي‌توانيد به تنظيم محيط گرافيکي برنامه و يا تغيير هشدارهاي موجود بپردازيد.

در نسخه جديد اين برنامه که ويرايش آن 1.5.0 است اين امکان فراهم شده تا نرم‌افزار در حالت خاموش بودن صفحه‌نمايش نيز به کار خود ادامه دهد تا از مصرف باتري کاسته نشود.

برنامه Interval Training Timer براي گوشي‌هاي آندرويد نگارش 1.5 به بالا مناسب مي‌باشد و در صورت تمايل مي‌توانيد اين برنامه را با حجم 1MB از اینجا دريافت کنيد.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


برچسب ها: ورزش ، برنامه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار