تمامي تخلفات ساختمانی عمدی انجام نمی شود

مدیر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده 100 با بیان این که برخی از تخلفات ساختمانی غیر عمدی انجام می شود بر لزوم آگاه ساختن شهروندان به حقوق خود تاکید کرد .

 به گزارش خبرنگا راجتماعي باشگاه خبرنگاران رضا نگهبان با بیان این مطلب افزود: در تمامی مراجع ساز و کارهایی برای جلوگیری از تخلفات و ایجاد اعتماد میان نهادهای اجتماعی و مردم وجود دارد که موجب کاهش چشمگیر تک روی ها و مجادله با قوانین می شود.
وی تصريح کرد: در این صورت است که مردم با اعتماد و بدون شک و تردید در کارآمدی و یا لزوم ایجاد چنین قوانین و راه کارهایی به دور از فکر و سلیقه خود به انها عمل می کنند .  
مدیر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده 100 با اشاره به وظایف شهرداری در این زمینه خاطر نشان کرد : در گام اول شهرداری باید شهروندان را نسبت به حقوق خود آگاه سازد تا علاوه بر شناخت مطالبات خود از شهر و مسئولان آن ، از وظایف خود در قبال شهر نیز آگاهی یابند تا اعتمادی عمیق و متقابل میان مردم و مجریان ایجاد شود . 
وی با بیان این که این کار از تاکیدات شهردار تهران است ، افزود : از این رو شهرداری این کار را در اولویت خود قرار داده تا اطلاع رسانی کامل و به هنگام داشته باشد . 
به گفته وی برخی از شهروندان تخلفات را به دلیل ناآگاهی انجام می دهند که بعد از بروز تخلف و ارجاع پرونده به کمیسیون ماده 100 موجب مشکلات زیادی برای آنان می شود ./ل  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار