يك كارشناس رسانه‌هاي داخلي و خارجي:

ادعاي بي اساس امارات بر مالكيت جزاير سه گانه تنها جنگ رواني و تبليغاتي است

يك كارشناس رسانه‌هاي داخلي و خارجي گفت: آمريكا مي‌كوشد با تحريك امارات و ادعاهاي بي اساس بر سر مالكيت جزاير سه‌گانه به جنگ رواني و تبليغاتي عليه جمهوري اسلامي ايران بپردازد.

محمدرضا ماني‌فر کارشناس رسانه‌هاي داخلي و خارجي در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اوباما در مورد حمايت از ادعاي بي پايه و اساس مقامات اماراتي در مورد مالكيت جزاير سه ‌گانه گفت: آمريكا در سه‌ دهه‌ گذشته تا كنون همواره در صدد ايجاد مشكلات منطقه‌اي و اختلاف‌افكني بوده است.
 
وي افزود: آمريكا قصد دارد تا جايگاه ايران را در منطقه منزوي كند و از نفوذ و قدرت ايران بكاهد ولي برخلاف اهداف خصمانه آمريكا روز به روز بر اقتدار و عزت جمهوري اسلامي ايران در منطقه خاورميانه و خليج فارس افزوده شده است.
 
وي اظهار داشت:‌ جمهوري اسلامي ايران بايد طرف اماراتي را وادار كند تا بر سر ميز مذاكره، حقوق رسمي ايران را به رسميت بشناسد.
 
اين كارشناس سياست خارجي افزود: تحريك‌هاي پياپي ايالات متحده و انگليس كه فقط با هدف ايجاد اختلاف و تنش سياسي بين همسايگان خليج فارس انجام مي‌شود يك جنگ رواني و پرداختن به يك موضوع بي‌اساس است كه امارات هيچ مستند حقوق مبني بر اين ادعاي واهي ندارد چرا كه اگر داشت قطعا تاكنون در مجامع قانوني و بين‌المللي مطرح مي‌كرد و حقوق خود را به اثبات مي‌رساندند.
 
اين كارشناس سياست خارجي با بيان اين مطلب كه آمريكا و كشورهاي غربي به دنبال اختلاف افكني ميان كشورهاي منطقه هستند، خاطر نشان كرد: اين ادعاهاي بي پايه و اساس تنها يك جنگ رواني است./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار