امير قلعه‌نوعي براي حضور بازيكنان مورد نظر خود كه در اختيار دارد با محدوديت‌هايي روبروست تا بتواند در پست‌هاي حساس بهترين نفرات خود را برگزيند تا در انتخاب تركيب اين تيم‌موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه‌ نوعي قصد دارد، از نفراتش بهترين استفاده را ببرد و بازيكنان آماده را در بهترين پست‌ها استفاده كند.

گفتني است، امير قلعه نوعي در تركيه و پس از حضور در تمرينات اين تيم بعد از بازگشت از اوكراين، شرايط بازيكنان را در پست‌هاي مختلف مورد بررسي قرار داد و قرار است كه تغييراتي در اين خصوص رخ دهد.

امير قلعه‌نوعي كه پيش از اين اعلام كرده بود، از ميان فريدون زندي و ساموئل يك بازيكن را براي پست‌ هافبك دفاعي انتخاب مي كند تا وي بتواند در پست تيموريان استقلال را همراهي كند، اما اين اتفاق رخ نمي‌دهد زيرا سرمربي تيم استقلال، شرايط را تغيير داده است و قصد دارد از يك مدافع در پست آندو تيموريان، استفاده كند.

سرمربي تيم استقلال، از پژمان منتظري در پست تيموريان استفاده كرده است و از شرايط وي رضايت كامل دارد به همين دليل اين بازيكن گزينه اصلي براي حضور در پست مورد نظر سرمربي تيم استقلال است.

از طرفي پژمان منتظري پيش از اين در تيم فولاد خوزستان، در پست‌ هافبك دفاعي به ميدان رفته است و با شرايط اين پست آشناست و محدوديت نيز ندارد./مح

 

برچسب ها: امیر ، پژمان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار