سردار وحیدی:

رزمايش پیامبر اعظم(ص) 7 نشانه پاسخ محکم به تهديدات است

وزیر دفاع درباره رزمایش پیامبر اعظم(ص) 7 گفت: این رزمایش همچنین نشان داد کسانی که هرگونه قصد سوء علیه کشور داشتند باید آماده دریافت این پاسخ محکم باشند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره رزمایش پیامبر اعظم(ص) هفت گفت : این رزمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح ما را نشان داد و نشان داد نیروهای مسلح کاملا آشنا و مسلط بر آسیب پذیری ها و ضعف های کسانی هستند که گاه و بیگاه حرف های بیهوده ای در تهدید نظام و کشور می زنند.

وی گفت: این رزمایش همچنین نشان داد کسانی که هرگونه قصد سوء علیه کشور داشتند باید آماده دریافت این پاسخ محکم باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه درباره پیام این رزمایش افزود: این رزمایش کاملا با موفقیت انجام شد و به همه ابعاد موردنظر دست پیدا کرد و برخی سلاح های جدید در ان مورد آزمایش قرار گرفت.

وی اضافه کرد : معتقدیم کشورهای منطقه می توانند امنیت منطقه را تامین کنند و تاکید می کنیم که نباید نیروهای فرامنطقه ای به خودشان اجازه دهند در مسایل منطقه ای دخالت کنند.

وحیدی گفت: البته پیام این رزمایش برای کسانی که نیت سوئی داشته باشند این است که باید در هر حال کاملا بهراسند و روی ضربه های رزمندگان اسلام حساب باز کنند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار