گرامیداشت "نيمه شعبان" در شبکه جهانی سحر

شبکه جهانی سحر، برنامه های مختلفی را به مناسبت نیمه شعبان مصادف با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر؛از سري برنامه هاي "زمزمه هاي آسماني" به تهيه كنندگي سيد محسن رفيعي پورعلوي، دو قسمت 30 دقيقه اي به مناسبت نيمه شعبان از سیمای اردو پخش مي شود. اين برنامه که شامل آيتم هاي گفت و گوي مجري و كارشناس مذهبي، وله، نماهنگ و کپشن احاديث است، نگاهي گذرا به تاریخچه حضرت مهدي (عج) و مباحثي همچون فرهنگ انتظار، ويژگي هاي منتظران، ويژگي های ولی عصر (عج)، آخرالزمان دستاويز تفكر غرب و ... خواهد داشت.
سیمای آذری هم به همین مناسبت ویژه برنامه ای از سری برنامه های "خاندان وحی" را برای شب نیمه شعبان در نظر گرفته است. این برنامه به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی به مدت 45 دقیقه شامل بخش هایی همچون شعرخوانی در مدح حضرت مهدی (عج)، گفت و گوی کارشناس، وله و زندگینامه صاحب الزمان (عج) خواهد بود.
"پیام آور سبز"نیز عنوان برنامه ای است که در این ایام از سیمای انگلیسی پخش خواهد شد. این برنامه به تهیه کنندگی مهدی حسین زاده به مدت 38 دقیقه روز نیمه شعبان از این سیما پخش می شود.
سیمای فرانسوی شبکه سحر نیز ویژه برنامه ای از مجموعه "مناسبت هاي ملي و مذهبي" به تهیه کنندگی حسين خروجي را برای این روز در نظر گرفته است. ضمن اینکه یک ویژه برنامه ارسالی از بیروت نیز از این سیما پخش خواهد شد.
سیمای کردی شبکه سحر هم بخش هایی از برنامه "ئاسو" به تهیه کنندگی شاه رضا قوامی که چهارشنبه شب پخش می شود را به این مناسبت فرخنده اختصاص خواهد داد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.