تبریز/

حضور 8 نفر از آذربايجان شرقي در مسابقات قهرماني دوچرخه سواري بانوان کشور

از استان آذربايجان شرقي 8 نفر در قالب تيم استان در مسابقات قهرماني دوچرخه سواري بانوان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، مربي تيم دوچرخه سواري بانوان آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر گفت: اين نفرات در ترکيب دو تيم بزرگسالان و جوانان از آذربايجان شرقي در اين سري از مسابقات حضور دارند. مريم مهرآسا آمادگي  تيم استان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: باتوجه به تمرين هر روزه تيم در اطراف جاده هاي منتهي به ورزشگاه يادگار امام اعضاي تيم از آمادگي بدني مناسب و کافي براي حضور در مسابقات برخوردار هستند.

وي در عين حال کم تجربگي را عمده مشکل پيش روي تيمش دانست و گفت: باتوجه به اينکه نفرات تيم مدت زمان کمتري است که وارد عرصه دوچرخه سواري و در نتيجه تمرين در اين حوزه هستند شايد مشکلاتي را براي دوچرخه سواران تيم در اين زمينه متصور شد.

مهر آسا فرشته چلاني، عاطفه علوي، ليدا دلاوري را اعضاي تيم استان در رده سني جوانان اعلام کرد و گفت: سودابه فيضي، فاطمه منادي، طوبا پيوند و نوشين محمدپور به عنوان اعضاي تيم بزرگسالان در اين دوره از رقابتها حضور یافتند..

 وي در مورد زمان و مکان مسابقات گفت: مسابقات قهرماني کشور از 12 تير و در ورزشگاه آزادي شروع شده است.

گفتني است: تيم دوچرخه سواري آذربايجان شرقي ارديبهشت امسال در ورزشگاه آزادي و در ميان 17 تيم استاني از سراسر کشور توانست عنوان قهرماني ليگ بانوان کشور براي اولين بار کسب کند./س
برچسب ها: حضور ، مسابقات ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.