اردبیل/

دولت به تولید پیش رونده‌های بخش صنعت موظف شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم دولت را موظف کردند تا در تولید پیش‌ رونده‌های بخش صنعت با اولویت تامین سوخت اقدام کرده و استقلال کشورمان را برقرار کنند.

منصور حقیقت‌پور دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل به تصمیم مجلس در پاسخ به تحریم‌های نظام استکباری اشاره کرد و افزود: در پاسخ به دور جدید تحریم‌های استکبار جهانی دولت موظف شده است ساخت پیش رونده‌های سوخت پایدار مجموعه‌های صنعتی و تولیدی را فراهم آورد تا بدون وابستگی بتوانیم بخش صنعتمان را عاری از هرگونه وابستگی کنیم.

وی گفت: ‌دشمن هر چقدر ما را تحریم کند توان ما مضاعف شده و بغض ملت ما برای اراده‌ای مستحکم تقویت می‌شود که این بغض انقلابی سبب شده تا ما در زمینه‌های مختلف با تکیه بر توان متخصصان خود تحریم دشمنان را دور بزنیم.

حقیقت پور همچنین افتتاح کارخانه سبلان خودرو را با توجه به تحریم‌های نظام استکباری کار بسیار شاق و فوق‌العاده‌ای برشمرد و افزود: ما با احداث این کارخانه در حقیقت به تحریم‌های دشمنان پاسخی عملی و روشن دادیم و به قدرت‌های قلدر‌ مآب جهانی اعلام کردیم که نمی‌توانند حق ملت ایران را نادیده بگیرند چرا که زندگی عزت‌مند ما در توسعه و ترقی حقیقی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:‌ ما با تکیه بر جوانان غیرتمند خود پیشرفته‌ترین صنایع و تکنولوژی‌ها را می‌توانیم در این کشور پیاده کنیم و در تحقق اهداف آرمانی نظام اسلامی در بعد خودکفایی و خوداتکایی رکورد بزنیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، پیش ، رونده ، های ، بخش ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.