چاپ دوم کتاب زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌‌پور روانه بازار کتاب شد

چاپ دوم کتاب زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، استاد بر جسته علوم ارتباطات و رییس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا با عنوان «مسافر دهکده جهانی» منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از انتشارات سیمای شرق، چاپ اول این کتاب در کمتر از یک هفته به اتمام رسید. «مسافر دهکده جهانی» توسط دکتر نگین حسینی به رشته تحریر در آمده است.
در کتاب «مسافر دهکده جهانی»، علاوه بر ماجرای هیجان انگیز زندگی پروفسور کمالی‌پور از روستای راور کرمان تا ایالات متحده امریکا، مسیر پیشرفت و تکامل وسایل ارتباطاتی نیز در طول بیش از شش دهه به موازات شرح زندگی ایشان تعقیب شده است.
در این کتاب فرم جدیدی از نوشتن تجربه شده که آن را خواندنی‌تر کرده است؛ به  عبارتی دیگر به جای اینکه نویسنده با ماجرای زندگی پروفسور کمالی‌پور همراه شود، وی در کنار ایشان قرار گرفته‌ و با کمک هم زندگی استاد به تصویر کشیده شده است.
پروفسور کمالی‌پور اخیراً در گفت‌وگو با بیست‌وششمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات گفته: این کتاب درباره عشق است.  وی در مورد هدفش از بازگو کردن زوایای مختلف زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش یادآور شده: هرکسی در زندگی به دنبال هدفی است. هم و غم من در زندگی این بوده است که ارتباطات سازنده‌ای باهمه انسان‌ها داشته باشم. همیشه از خودم پرسیده‌ام من چرا اینجا هستم، وظیفه انسانی‌ و اخلاقی من چیست؟ و همیشه پاسخم این بوده که من برای کمک به دیگران اینجا هستم و این کمک هم در گرو برقراری ارتباطات سازنده و مفید است.
در مراسم رونمایی این کتاب که همزمان با 27 اردیبشت ماه 91 برگزار شده بود جمع زیادی از اساتید و پیشکسوتان علوم ارتباطات از جمله کاظم معتمدنژاد، علی میر سعید قاضی، مهدی محسنیان‌راد، محمد سلطانی ‌فر، ناصر بزرگمهر، غلامرضا کاظمی دینان، علی‌اکبر عبدالرشیدی، خسرو رفیعی، ابوالقاسم حکیمیان، غلامعباس افشار، سعید معادی و هادی کمره‌ئی حضور داشتند.
پس از برگزاری مراسم رونمائی، جمع زیادی از علاقمندان به ایشان و منتقدان، به انتشار این کتاب واکنش نشان داده و به ارائه نقطه‌نظراتشان پرداختند.
چاپ دوم كتاب «مسافر دهكده جهاني» از سوي انتشارات سيماي شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات در 360 صفحه، تیراژ 2 هزار نسخه و با بهاي 100هزار ريال منتشر شده است.
علاقمندان به خرید این کتاب می توانند از طریق سایت www.prshop.ir  سفارش خود را ارسال کنند./ي2
برچسب ها: کتاب ، زندگینامه ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار