محمد سیفی:

حضور در جام پارس تجربه گرانبهایی خواهد بود

دارنده مدال طلای آسیای گوانگجو گفت: حضور در مسابقات بین المللی جام پارس قبل از مسابقات جهانی ویتنام تجربه گرانبهایی براي ووشو کاران کشورمان به دنبال خواهد داشت.



محسن محمد سیفی وشوکار زنجانی تیم ملی وشو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور در تورنمنت بین المللی جام پارس قبل از مسابقات قهرمانی آسیا با سطح کیفی بالا و تن به تن شدن وشوکاران کشورمان با مدعیان کسب مدال های خوشرنگ در رقابتهای برون مرزی تجربه گرانبهایی خواهد بود و از نظر فنی و تکنیکی بسیار مفید است.

وی افزود: حضور بیش از 20کشور نامدار وشو از جمله ایران در قالب دو تیم نفت و منتخب تیم ملی و تیم های روسیه و همچنین چین که از قطب های اصلی وشو جهان هستند سطح رقابتهای جام پارس را به حد مسابقات جهانی رسانده است.

وی ادامه داد: حضور کشورهای نامداری همچون چین، روسیه، فرانسه، ویتنام و... فرصت مناسبی برای ملی پوشان ایران خواهد بود تا بیشتر خود را محک بزنند و من این مسابقات را نه در حد رقابتهای آسیایی بلکه در حد مسابقات جهانی می بینم.

دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی 2011 ترکیه در مورد وضعیت جسمی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام گفت: تاکنون تمرینات فنی و تکنیکی را زیر نظر استاد جعفری و نوروزی داشته ایم ضمن اینکه حضور حسین اوجاقی در کنار تیم ملی کمک خواهد کرد تا با تمرکز بیشتر به تمرینات بپردازیم و در حال حاضر سیر صعودی را در پیش داریم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ویتنام میدان بزرگی است و بهترین های آسیا برای کسب بهترین مدال وارد میدان می شوند که با این شرایط سطح رقابتها بسیار سنگین خواهد بود و من امیدوارم بتوانم بهترین مدال را در این رقابتها کسب کنم.

گفتنی است تورنمنت بین المللی جام پارس 24 و 25 تیر ماه به میزبانی زنجان با حضور بیش از 20 تیم مطرح جهان برگزار می شود./ق   
برچسب ها: سیفی ، وشو ، جعفری ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار