نشست رسانه ای ارکستر بزرگ بادی "آرس نوا" در تالار وحدت

نشست رسانه ای ارکستر بزرگ بادی "آرس نوا" امروز شنبه10 تیر در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛در ابتدای این نشست "آرمین قیطاسی"سرپرست این ارکستر با بیان این که ارکستر بادی "آرس نوا" از سال 87 تشکیل شد گفت: ما در این برنامه با اجرای 32 قطعه جاز ، لاتین و پاپ از  موسیقی فیلم و کارتون های مشهور ، قصد داریم حس نوستالژیک مردم را برانگیزیم.

وی هدف از تشکیل ارکستر "آرس نوا" را پدید آوردن جریان تازه ای در موسیقی از طریق تنظیم و اجرای آهنگ های خاطره انگیز عنوان کرد و در خصوص نوازنده های متخصص این گروه اذعان داشت:ما در برخی سازها همچون ساکسیفون دچار کمبود هستیم، نوازندگان این گروه در زمینه ساز های بادی و پاپ از بهترین نوازنگان ایران هستند که حضور همزمانشان در ارکستر های دیگر باعث شده که نتوانند به طور ثابت با ما همکاری کنند.
وی اجرای موسیقی برای طیف گسترده مخاطبان از کودک تا بزرگسال و نیز کشف استعداد های درخشان در زمینه خوانندگانی با تحصیلات آکادمیک را از جمله ویژگی های این ارکستر برشمرد و در رابطه با حمایت های مالی از این ارکستر افزود: ما تا این لحظه هیچ حمایت مالی و دولتی متاسفانه نداشتیم و قرار است که بعد از این اجرا در کرمان نیز به اجرای برنامه بپردازیم.
در ادامه این نشست "پوریا منوچهری"  مدیر اجرایی ارکستر بادی "آرس نوا"  گفت: در این ارکستر سازهایی  همچون اوکارینا، ویسل و .... به صدا در می آید که تاکنون در ایران نواخته نشده است.
وی تربیت کودکان و نوجوانان تکنواز را از جمله برنامه های این ارکستر عنوان کرد و ادامه داد :ما در کنسرت شهریور ماه از حضور سولیست هایی در رده سنی 6 تا 8 سال بهره خواهیم برد.
کنسرت ارکستر بزرگ بادی "آرس نوا" 13 و 14 تیر از ساعت 21 در تالار وحدت رگزار می شود./ه
برچسب ها: نشست ، رسانه ای ، ارکستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار