سه سناریو اصلاح‌طلبان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

با توجه به خروجی جلسات جریان اصلاح طلب مبنی بر حضور جدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲این جریان با سه سناریو قصد بازگشت به صحنه سیاسی کشور را دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از محدوده، با توجه به خروجی جلسات جریان اصلاح طلب مبنی بر حضور جدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92این جریان با سه سناریو قصد بازگشت به صحنه سیاسی کشور را دارد.

جریان اصلاح طلب با توجه به اتفاقات فتنه 88به دنبال آن است که آبروی از دست رفته خود را با حضور جدی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دست آورد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که این جریان با جلساتی که در روزهای اخیر برگزارکرده سه سناریو را برای حضور نتیجه بخش در دستور فعالیت های انتخاباتی خود قرار داده است.

•در سناریو اول از سوی تئورسین‌های جریان اصلاح طلب عدم شرکت و تحریم انتخابات به صورت جدی ممنوع اعلام شده است ( فلش بکی به عقب در این سناریو لازم است یادآوری شود، همین جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی تحریم و با مانور بر روی عدم شرکت در انتخابات، را عملیاتی کرد و شکست خورد) و قرار شده است که گزینه حداکثری از بین چهر‌های شاخص اصلاح طلبان مانند محمد خاتمی انتخاب شود.

• در سناریو دوم که به گزینه حداکثری ضعیف معروف شده است قرار است این جریان با معرفی منتقد ضعیفی فضای رقابتی درون گروهی از بین افرادی مانند محمد رضا عارف – اسحاق جهانگیری را برای کاندیدا شدن معرفی کند.

• در سناریو سوم یا گزینه حداقلی اصلاح طلبان قصد دارند در صورت رد صلاحیت چهره های شاخص خود توسط شورای نگهبان حضور حداقلی را با حمایت از اشخاصی مانند محمد باقر قالیباف، ناطق نوری، دکتر ولایتی کلید و ضمن توافق با آنها، وارد انتخابات شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار