نیمه دوم تیرماه؛

بازی رباتیک تب یخ زده منتشر می شود

این بازی دارای سبک اکشن پلتفرم سوم شخص است که برای اولین بار در ایران تولید می شود.

فرزاد محمودوند، مدیر پروژه و کارگردان بازیهای رایانه ای در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت:  تب یخ زده نام یک بازی رایانه ای ایرانی است که در عصر رباتیک انسان ها و ربات ها با یکدیگر زندگی کرده و دانشمندان برای دفاع در برابر حملات بیگانگان نانو رباتهایی را طراحی می کنند که به دلایلی تحت کنترل نیروهای ناشناخته و متجازوان قرار می گیرند و به انسان ها حمله می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه بازی تب یخ زده دارای سبک اکشن پلتفرم سوم شخص است، اظهار داشت: در این بازی سعی شده در مرحله اول از لحاظ کیفی به جذب مخاطب پرداخته شود تا بعد از آن بتوانیم ارزشهای فرهنگی ایرانی را به بازیکنان ارائه بدهیم.
 
محمودوند تصریح کرد: بازی تب یخ زده دارای پنج ساعت گیم پلی است که یکی از طولانی ترین بازیهای تولید شده در ایران به شمار می رود و در نیمه دوم تیرماه امسال منتشر خواهد شد.
 
کارگردان بازی تب یخ زده ادامه داد: استفاده از سیستم نورپردازی پیشرفته، بهینه سازی فوق العاده فضاها و اجزای بازی و عدم افت فریم، طراجی محیط های متنوع بر اساس داستان بازی و استفاده نکردن از انیمیشن های پیش رندر شده از ویژگی های گرافیکی قابل ملاحظه این بازی است.
 
وی یادآور شد: در تب یخ زده سعی شده دو سبک مبارزه و پلتفرم با یکدیگر تلفیق شوند تا بازی خسته کننده نباشد و دشمنان متنوعی مانند پرنده، خزنده، دونده و غول های گوناگون برای بازیکن در نظر گرفته شده اند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
محمدرضا
۱۶:۲۶ ۱۹ تير ۱۳۹۱
واقعاً وقتی آدم این همه پیشرفتو می بینه به خودش می باله.
آخرین اخبار