این یک بازی کودکانه و مناسب برای سنین 3 تا 7 سال است که نکات آموزنده مهمی را به کودکان آموزش می دهد.

شهاب میرزایی، مدیر پروژه و برنامه نویس بازی "جغله و غول سرزمین تنبلی" در گفتگو با خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت:داستان این بازی در مورد پسر بچه بازیگوشی به نام جغله است که از درس و مدرسه فراری بوده و در درس خواندن بسیار تنبل است.

وی ادامه داد: این پسر کوچک در پی اتفاقاتی معجون سفر به سرزمین تنبلی را به دست آورده و به تنهایی رهسپار یک سفر پرماجرا و خطرناک می شود.

میرزایی با بیان اینکه این بازی برای پلتفرم PC (رایانه شخصی) ساخته شده، افزود: بازی در محیط های بسته مانند اتاق ها حالت ماجراجویی یافته و کاراکتر با استفاده از موس هدایت می شود و در محیط های باز هدایت کاراکتر با استفاده از صفحه کلید امکان پذیر است.

مدیر پروژه بازی "جغله و غول سرزمین تنبلی" با اشاره به اینکه تولید این بازی در مرداد ماه سال 1389 کلید خورده است، اظهار داشت: بازی در نیمه دوم تابستان امسال وارد بازار شده و دارای 13 مرحله در 28 بخش است.

وی تصریح کرد: بازی جغله و غول سرزمین تنبلی فقط جنبه سرگرمی نداشته و سراسر بازی حاوی نکات آموزنده ای مانند احترام به بزرگترها، دوری از پرخوری، راستگویی، اهمیت درس و علم، دوری از تکبر و غرور بیجا، حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آن، تشویق به ورزش و مصمم بودن در هدف برای کاربران است.

میرزایی خاطرنشان کرد: این بازی برای سن هفت سال مناسب بوده اما ساخت آن طوری صورت گرفته که یک کودک کوچکتر نیز بتواند از انجام آن لذت ببرد./ح 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار