فراخوان شرکت در جلسات ضد دروغ توسط طراح دروغ بزرگ هواپیمای اف - 14 ایرانی!+ تصاویر

برخی از طرفداران فتنه 88 با شرکت در جلسه‌ای در تهران ، تحت عنوانی اخلاق مدارانه ، هم حلقه‌ای هایشان را به شرکت و کمک مالی به این جلسات دعوت کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، این جلسات که به محوریت دو عضو فعال در فتنه 88 يعني محمد نوری‌زاد و مهدی خزعلی برگزار می شود عنوانی به ظاهر دینی و اسلامی دارد که قابل توجه است.

محمد نوری‌زاد که چندی پیش در یکی از پروژه‌های تخربی‌اش علیه جمهوری اسلامي در راستاي همسويي با اهداف آمريکاييها با دروغی بزرگ مدعی شد اطلاعات موثق و دقیقی دارد که ثابت می کند دلیل اشتباه ناو آمریکایی و سرنگونی هواپیمای ایران ایر به مقصد دوبی پنهان شدن هواپیمای اف-14 ایرانی در سایه آن بوده است ، این بار دست به حرکتی به ظاهر اخلاق مدارانه زده است !

وی که مدت مدیدی است از نجابت و سعه صدر مردم انقلابی کشورمان سوء استفاده کرده و به فحاشی علیه اعتقادات ایشان و تخریب دستاورد های انقلاب اسلامی مشغول است با رو شدن یکی از آخرین دروغ‌های غیر مستند و متوهمانه‌اش مجبور به عذر خواهی از مخاطبین اندکش شد. اما این بار با اعتماد بنفسی عجیب به فکر راه اندازی جلساتی تحت نام مبارزه با دروغ افتاده است !

این جلسه با حضور برخی از حامیان فتنه 88 از جمله : مهدی خزعلی ، ( م . م ) ، ( ن . ا ) ، ( ف . ا ) ، محمد نوری زاد، دکتر ( غ . ر ) ، ( ح . ع ) ، ( ر . خ ) و همسر ( ن . س ) تشکیل شده است.

تشکیل این جلسات و درخواست کمک مالی از شرکت کنندگان، در راستای ایجاد حلقه‌های اجتماعی فعال مورد تاکید یکی از سران فتنه ارزیابی می شود.



برچسب ها: نوریزاد ، ضدانقلاب ، خزعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.