جمشيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

چه کسي پاسخگوي سوء مديريت‌ها در سبدخانوار است؟

دبير تشکيلات انجمن دانشجويان مستقل گفت: مسئولان تمام هم و غم خود را به کار گيرند تا نوسان بازار کنترل شود و رفاه اجتماعي بهبود يابد.

علي جمشيدي دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره اينکه وظيفه تشکل هاي دانشجويي در قبال برخورد با گراني هاي موجود چيست، اظهارداشت: جنبش دانشجويي به دليل اينکه از بطن مردم برخاسته، همواره عدالت طلبي و آرمانخوهي را از ارکان کار خود قرار داده و در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب و گفتمان امام(ره) حرکت کرده است.

وي با بيان اينکه از مردم جدا نيستيم و ورود به مشکلاتي که با زندگي مردم در ارتباط است را جزو اصلي ترين فعاليت هاي خود مي دانيم، يادآورشد: بسط عدالت از ارکان نظام اسلامي است و ما نيز اين را در راس برنامه هاي خود قرارداده و به آن عمل خواهيم کرد.

جمشيدي جنبش دانشجويي را حلقه واسط، براي مطالبه‌گري از مسئولان در قبال مردم معرفي و تاکيد کرد: همواره سعي داشته ايم عملکرد مسئولان را رصد کرده و پاسخ آنان را دريافت کنيم.

دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل با اشاره به اينکه در بعضي حوزه ها شاهد کوتاهي مسئولان در قبال خدمت رساني به مردم هستيم، تصريح کرد: چيزي که در سال هاي گذشته و در دوران سازندگي شاهد آن بوديم، ثروت اندوزي از سوي مسئولان و تلاش براي اتصال به حلقه هاي ثروت و قدرت بود.

جمشيدي در ادامه به دوران اصلاحات نيز اشاره کرد و بيان داشت: در دوران رياست جمهوري آقاي خاتمي نيز مشکلات معيشتي مردم مغفول ماند و متاسفانه اين روند در جاهايي از دولت دهم نيز اتفاق افتاد و ادامه پيدا کرد.

وي با بيان اينکه در دولت نهم تلاش بر اين بود که مشکلات معيشتي مردم رفع شود و در اين راستا قدم هايي هم برداشته شد،‌ اما در دولت دهم وزرا نتوانستند وظيفه خود را آن طور که بايد و شايد انجام دهند و فشار زندگي موجب آزار مردم شده است، تصريح کرد: به نظر مي رسد در حوزه هدفمندي يارانه ها، کاستي هاي زيادي وجود دارد و بسياري از اهداف آن ناقص و نيمه کاره رها شده است که بايد مشکلات بررسي شده و کار به نهايت برسد.

دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل با بيان اينکه در حوزه وزراي اقتصادي نيز شاهد سردرگمي هستيم، ادغام اين وزارتخانه ها را مزيد بر علت در عدم کارآمدي کامل مسئولان عنوان کرد و اظهارداشت: در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشاورزي ما انتقادات زيادي داريم که وزراي آن نتوانستند سبد غذايي خانوار را به خوبي مديريت کنند.

جمشيدي به مشکلات وزارت اقتصاد و دارايي نيز اشاره کرد و گفت: اين وزارتخانه نتوانست به خوبي بر بازار نظارت کنند و هر روز شاهد آن هستيم که بسياري از اقلام مورد استفاده خانوارها دچار سوء مديريت و موجب لطمه به مردم شده است.

وي با تاکيد بر اينکه تلاش مجلس و دولت تأمين رفاه مردم باشد، تصريح کرد:  مسئولان تمام هم و غم خود را به کار گيرند تا نوسان قيمت ها کنترل شود تا رفاه اجتماعي به سمت قبل باز گشته و بهبود يابد.

دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل، اصلي ترين راهکار براي مديران را عدم غفلت از توليد ملي،حمايت از کار و سرمايه ايراني عنوان کرد و گفت: متاسفانه نتوانستيم منويات رهبري را در اين حوزه ها تحقق بخشيم و وضعيتي که در کشور شاهد هستيم نتيجه اين بي توجهي است. لذا مي طلبد که رئيس جمهور با برنامه ريزي دقيق کمر همت بسته و رفع اين مشکلات را در راس امور خود قرار دهد و اعتماد عمومي مردم را جلب کند که مبادا اين بي اعتمادي خدشه اي به نظام اسلامي وارد کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار