اردبیل/

بهره برداری از محور پونل – خلخال در نیمه‌ دوم سال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بعد از گذشت 44 سال از آغاز عملیات محور خلخال – پونل این جاده نیمه دوم امسال آماده عبور می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  ذبیح‌الله عبداللهی دیروز در جریان بازدید از چندین طرح راهسازی در شهرستان خلخال افزود: لایه اول آسفالت این محور انجام شده و تردد به صورت موقت از این محور انجام می‌شود اما با تکمیل لایه دوم و سوم تا پایان تابستان از آغازین روزهای نیمه دوم سال تردد از این محور انجام می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از این محور مواصلاتی دسترسی مردم منطقه را به شمال کشور سهولت بخشیده و کاهش مسیر و زمان مسافرت به استان گیلان را شاهد می شویم.

عبداللهی افزود: این محور که به نام راه سنتو مشهور است از سال 42 شروع شده و بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم به دلایل مختلف که تکمیل طرح ناقص و ناتمام مانده بود، در حال نهایی شدن است تا تردد در این محور با سهولت بیشتری انجام شود.

فرماندار خلخال در ادامه گفت: با بهره‌برداری از این محور تردد اهالی در فصل زمستان نیز با اطمینان بیشتر انجام می‌شود و بعید به نظر می‌رسد در فصل کولاک و سرما در جهت تردد مسافران و گردشگران در این محور مشکل خاصی به وجود آید./س

برچسب ها: خلخال ، بهره ، برداری ، از ، محور ، پونل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.