سردار پاکپور عنوان کرد؛

نقش اساسی سپاه در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

فرمانده نیروی زمینی سپاه، نقش اين نهاد را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار اساسی خواند و افزود: در مقاطع مختلف طرح‌های متفاوتی از سوی سپاه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اجرا شده است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم گرامیداشت روز پاسدار با حضور کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ستاد نیرو برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد پاکپور طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، جانباز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات شمالغرب به تبیین اهمیت نقش سپاه در پاسداری از دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: پس از تشکیل سپاه، حضرت امام(ره) فرمودند:" اگر سپاه نبود کشور هم نبود" که امروز بعد از گذشت سی و چند سال از تاسیس سپاه و عمر انقلاب معنای این کلام امام را بخوبی می‌فهمیم.

وي افزود: تعریف و تمجید حضرت امام(ره) هیچگاه برای خوش آمد دیگران نبود بلکه از عمق جان خیلی از نکات اساسی را درباره سپاه فرمودند و امروز این سخنان بخوبی نمایان شده است.

سردار پاکپور با اشاره به حضور نسل جوان پاسداران و سربازان به بازخوانی تاریخ انقلاب پرداخت و گفت: با پیروزی انقلاب توطئه و دسیسه‌های مختلفی از طرف استکبار جهانی که دستشان از این کشور کوتاه شده بود آغاز شد به طوری که بحران‌های مختلفی را در جای جای کشور از جمله ترکمن صحرا، دسیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان با استفاده از فرصت‌های قومی و مذهبی به وجود آوردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، نقش سپاه را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار اساسی خواند و گفت: در مقاطع مختلف طرح‌های متفاوتی از سوی سپاه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اجرا شده است.

وي در پایان سخنان خود سربازان را هم از جمله پاسداران انقلاب خواند و تأکید کرد: همه ما که از نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست می‌کنیم و این لباس مقدس را پوشیده‌ایم پاسدار انقلاب هستیم و امید است این روز پاسدار بر همه عزیزان مبارک باشد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار