مدير كل دفتر نظارت و اعتبار بخشي امور درمان؛

ليست تعرفه هاي خدمات تصوير برداري سال 91 غيرقانوني است

مدير كل دفتر نظارت و اعتبار بخشي امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: ليست تعرفه هاي خدمات تصوير برداري سال 91 غيرقانوني است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در پي اعلان تعرفه هاي خدمات تصوير برداري سال 91 از سوي انجمن راديولوژي ايران دكتر سجاد رضوي ‌اظهار داشت: با استناد به مصوبه شوراي عالي نظام پزشكي و توصيه به اجراي تعرفه هاي مذكور به عنوان ملاك قانوني كليه مؤسسات راديولوژي و مراكز تصوير برداري‌ و با توجه به ابلاغ قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه مجلس شوراي اسلامي، تعيين تعرفه هاي پزشكي بخش خصوصي توسط سازمان نظام پزشكي لغو و به وزارت بهداشت و دولت برگردانده شده است.
 
وي افزود:‌ با توجه به اين كه تعرفه هاي شورايعالي نظام پزشكي در سال جاري به صورت پيشنهاد و جهت ارائه به شورايعالي بيمه تدوين شده است، اعلام ملاك قانون قرار گرفتن و ابلاغ آن توسط انجمن راديولوژي امري غير قانوني و تخلفي مضاعف است.
 
مدير كل دفتر نظارت و اعتبار بخشي امور درمان تأكيد كرد:‌ ضرورت دارد انجمن راديولوژي ايران در اسرع وقت نسبت به حذف ليست تعرفه هاي غير قانوني از سايت آن انجمن اقدام و ملاك عمل در فعاليت هاي آن انجمن را، تبعيت از قوانين كشور منظور كنند.
 
گفتني است: معاونت هاي درمان دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور با مؤسسات راديولوژي و مراكز تصويربرداري متخلف، مطابق با قانون و از طريق كميسيون ماده 11 تعزيرات حكومتي امور بهداشتي و درماني برخورد خواهند كرد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار