هافبک الوصل خواستار بررسی پیشنهاد آبی ها

محمدرضا خلعتبری، مهاجم الوصل امارات با شرایط ویژه ای روبرو شده است که بتواند به استقلال برود این در حالی است که بازیکن مورد نظر به قرمزها قول حضور در این تیم را داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، آبی ها اواسط فصل پیش برای حضور این بازیکن در تیم استقلال اقداماتی را انجام دادند، اما این اقدامات با ناکامی روبرو شد حتی عنوان شد که مهدی رحمتی اعضای این باشگاه را همراهی کرده و به مسئولان این تیم یاری رسانده است تا شرایط برای این تیم تغییر کند.
خلعتبری توسط رحمتی به استقلال نزدیک شد اما این اتفاق ما بین طرفین و حضور این بازیکن در استقلال ختم نشد و آبی ها نیز قید حضور این بازیکن را دراین تیم زدند.
شایان ذکر است، شرایط تیم استقلال بدون حضور این بازیکن پیش رفت و در نهایت وضعیت طوری پیش رفت که استقلال برای فصل جدید روی حضور این بازیکن به عنوان تیمی از گزینه ها فکر کند.
امیر قلعه نوعی اصرار زیادی به حضور این بازیکن در تیمش ندارد اما خلعتبری مورد تایید علی فتح الله زاده است و این مدیر علاقه زیادی دارد که این بازیکن بتواند آبی ها را همراهی کند.
از طرفی آبی ها شرایط مالی خوبی برای جذب این بازیکن ندارند و اعلام شده است که خلعتبری برای بازگشت به ایران شرایط مالی دارد و در صورتی به لیگ ایران باز می گردد که با اوضاع مناسبی روبرو شود.
شایان ذکر است، خلعتبری مدعی شده در صورتی که آبی ها به وی پیشنهاد دهند این بازیکن آن را بررسی می کند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار