هشدار شورای شهریها به معاون شهردار تهران؛

آزموده را آزمودن خطاست! از تونل توحيد درس بگيريد

از آنجا که تونل توحید به عنوان طرحی بزرگ در تهران به یادگار ماند اما در مشکلاتی در این طرح دیده می شود که مسئولان نیز به نوعی آن را قبول دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروز حسینی معاون عمران شهرداری تهران در جلسه غیر علنی شورای شهر در خصوص طرح تونل صدر – نیایش گزارش داد که دانشجو سخنگوی شورای شهر در این خصوص گفت: طرح تونل نیایش طرح بی نظیری است که به لحاظ سختی کار مهندسی و مشکلاتی فنی که به دست توانای مهندسین کشور معضلات پیچیده آن رفع شده است که نمونه تاکنون اجرا نشده است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران از اجرای تونل توحید تجربیاتی کسب کرد گفت: این تجربیات باید در اجرای طرح صدر نیایش به درستی مورد استفاده قرار گیرد که مشکلات تونل توحید را که همچنان با آن دست به گریبان است نداشته باشیم.
دانشجو با بیان اینکه جداره های تونل توحید دارای فرو رفتگی و برجستگی است و سبب شده که به مرور زمان دود گرفته و زشت و کثیف نمایان شود اظهار داشت: در اجرای جداره های تونل صدر نیایش باید تلاش شود که از تکنولوژی روز استفاده شود.
سخنگوی شورای شهر تهران  در خصوص اینکه بخشی از این طرح در نزدیکی بافت مسکونی اجرا می شود تصریح کرد: اجرا کردن این بخش سبب ایجاد آلودگی صوتی و آلودگی هوا برای شهروندان می شود که باید در این خصوص چاره ای اندیشیده شود.

*تصویب طرح منع گود برداری های غیر استاندارد
همچنین دانشجو با تاکید برگودبردای غیر اصولی اذعان داشت در حال حاضر به لحاظ فنی این امکان وجود دارد که اتفاقات تاسف بار که بر اثر گودبرداری غیر اصولی ایجاد می شود جلوی آن گرفته شده و شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
گفتنی است طرح جلوگیری از گود برداریهای غیر اصولی امروز به تصویب شورای شهر رسید که قرار شد در قالب لایحه اجرایی شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار