فرمانده نيروي دريايي ارتش:

برنامه‌اي براي اجراي رزمايش مشترك با چين و روسيه نداريم

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: برنامه رزمايش‌هاي نيروي دريايي را معمولاً از طريق رسانه‌ها اعلام مي‌كنيم و تا به حال برنامه اي براي برگزاري رزمايش مشترك با چين و روسيه نداشته‌ايم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب‌الله سياري در حاشيه همايش تجليل از جانبازان نيروي دريايي ارتش در جمع خبرنگاران با بيان اينكه برنامه رزمايش‌هاي نيروي دريايي را معمولاً از طريق رسانه‌ها اعلام مي‌كنيم، اظهار داشت: تا به حال برنامه اي براي برگزاري رزمايش مشترك با چين و روسيه نداشته‌ايم.

وي در خصوص نوسازي تجهيزات در نيروي دريايي گفت: در بحث دريا، تجهيزات يكي از محورهاي عمده كار است و اگر به فناوري  روز مجهز باشيم طبعا حضور در نقاط دور را نيز خواهيم داشت.

دريادار سياري افزود:‌ يك سري از تجهيزات ما قديمي است كه آنها را به روز كرده‌ايم و همين تجهيزات امروز اقتدار نظام را به نمايش مي‌گذارند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش تاكيد كرد: ما بحث نوسازي تجهيزات را در برنامه‌هاي خود داريم و براي جايگزين كردن تجهيزات نو تدابيري را انديشيده‌ايم.

وي با بيان اينكه امروز زيردريايي‌هاي مورد نياز را خودمان مي سازيم افزود: ما آنچه را كه نياز داشته باشيم در خط توليد قرار مي دهيم و حضور ما در ‌آب هاي آزاد نيز نشاندهنده اقتدار كشور است كه هر جا نياز باشد براي نشان دادن اقتدارمان حضور خواهيم يافت.

 /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار