اتحاد باشگاه هاي فوتسال عليه ترابيان!

هشت باشگاه فوتسال براي تغييراتش كميته فوتسال با هم متحد شدند و به كفاشيان نامه نوشتند.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در شرايطي كه قهرمان ليگ از گيتي پسند اصفهان پس گرفته شده وجود تيم فولاد ماهان و فيروز صفه اصفهان از رقابت هاي ليگ برتر  كناره گيري كردند انتشار خبر اتحاد باشگاه هاي براي كناره گيري عباس ترابيان كافي بود تا اين جو را كامل كند.
 لازم به ذكر است،  8 باشگاه  ليگ برتري با نوشتن  نامه اي برايش فدراسيون فوتبال علي كفاشيان از او در خواست كردند  تا نسبت به شرايط فوتسال تجديد نظر كند.
 لازم به ذكر است، نمايندگان باشگاههاي فولاد ماهان،  فيروز صفه اصفهان شهرداري  ساوه،  راه ساري، پرسپوليس تهران، شهيد منصوري  قرچك حفاري اهواز و لبنيات ارژن شيراز اسامي باشگاه هايي بودند كه پاي اين نامه را امضا كردند.
 شايان ذكر است: در بخشي از اين نامه آمده است : فوتسال به عنوان يكي از پرافتخار ترين حوزه هاي فعاليت فدراسيون فوتبال به دليل تحت پوشش قرار داشتن تعداد قابل توجهي باشگاه و تيم در سنين مختلف از متولين اجتماعي قابل متولي برخوردار است از همين رو نيازمند وجود يك كميته قدرتمند و با برنامه و سازمان ليگ قوي است تا بتواند اين رشته را در ميان ساير رشته ها متمايز كرده و جايگاه آن را در سطح ملي و بين المل ترسيم نمايد.
 شايان ذكر است: با توجه به اهميت اين رشته در طول ساليان گذشته سرمايه گذاري قابل توجهي از سوي بخش خصوصي در كليه استان هاي كشور در حوزه فوتسال انجام پذيرفته است و ليكن شرايط فعلي فوتسال كشور از عدم وجود برنامه ريزي منسجم رعايت نشدن مقررات منظم واستاندارد و نظارت قوي ضعيف ساختاري كميته فوتسال، نداشتن مكان مناسب ، عدم پخش مسابقات از طريق رسانه ملي ، عدم تمايل اسپانسرها در فوتسال همه اهالي اين رشته را رنج داده و فقر مديريتي در آن كاملا هويداست كه ادامه اين روند با ترديدها و چالش هاي اساسي روبروست.
 گفتني است،  در ساليان گذشته عدم رعايت مقررات، تبحيض بين باشگاهها،جانبداري هاي هدفمند واساسي منتاسفانه منجر به كناره گيري باشگاه هاي مختلف چون استقلال تهران، شن ساي ساوه،  تام ايران خودرو،  پاس تهران، ارم كيش قم، پتروشيمي تبريز،   دانشگاه آزاد اسلامي ، راه  آهن تهران، صدراي شيراز و .... به همراه داشته و كميته فوتسال  هيچگاه درصدد رفع مشكلات و يا خواسته هاي بعضا به حق آنها نبوده است و به عبارتي از بين رفتن آنها استقبال كرده و از خدمات و سرمايه گذاري هاي شايان آنان به راحتي چشم پوشي شد و حتي در مراسم هاي تجليل نيز نامي از آن ها به ميان نيامد.
جناب كفاشيان عدم اصلاح ولكسينه به موقع اين تفكرات مي تواند كناره گيري ديگر تيم هاي مقتدر و ريشه دار فوتسال را در پي داشته باشد قطعا اين فرار بزرگ چالش هاي فراواني را پيش روي فوتسال اين رشته جذاب  پر افتخار و پر تماشاگر وجود خواهد آورد كه در نهايت ضرر آن به تيم ملي فوتسال مي رسد لذا از جنابعالي استدعا مي شود دستور فرمائيد نسبت به تجديد نظر اساسي در ساختار كميته فوتسال و همچنين نو سازي  و به روز آ‌وري سازمان ليگ فوتسال كاري كنيد تا ضمن ايجاد دلگرمي براي ميدان، شركتها و نهادهاي پشتيباني كننده امكان ادامه سرمايه گذاري و حمايت از اين رشته فراهم شود./با

 

برچسب ها: پسند ، ترابیان ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.