ارومیه/

پاسداران نگهبانان واقعی ولایت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، با گرامیداشت میلاد مسعود سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم امام حسین (ع) گفت : پاسداران نگهبانان بزرگ ولایت فقیه و حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

سرهنگ علی حجازی فر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در كنار دیگر نیروهای مسلح با ایثار و از خود گذشتگی مثال زدنی خود در هشت سال دفاع مقدس، شیطان هایی را كه برای نابودی ارزش های انقلاب كمر همت بسته بودند نابود كردند.

وی با عنوان اینكه پاسداران به فلسفه جهاد و شهادت در اسلام عینیت بخشیدند اظهار كرد : پاسداران انقلاب اسلامی با عشق ، اخلاص ، امید ، زهد به دفاع اسلام و انقلاب برخاسته و مظاهر كفر الحاد را در هم شكستند.

سرهنگ حجازی فر مقابله با جهان كفر و الحاد را از افتخارات پاسداران دانست اضافه كرد: دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی استكبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه ریزی كرده بود كه پاسداران جان بركف با همراهی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم توانستند تمام توطئه های دشمنان را خنثی كرده و انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان حفظ و حراست كنند.

وی افزود: دشمن بعثی كه تصور می كرد ظرف سه روز ایران اسلامی را فتح خواهد كرد در مقابل خود مردانی را دید كه مقاوم و استوار، همچون مولایشان حضرت حسین بن (ع) برای دفاع از كیان اسلام و آب و خاك خود ایستاده و فرصت نفس كشیدن را نیز به دشمن نمی دهند.

حجازی فر یاد آورشد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس چنان درسی كه دشمنان اسلام و انقلاب دادند كه امروز هیچ نامحرمی جرات نگاه كردن به خاك ایران اسلامی را ندارد.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان ادامه داد :‌رشادتها ، حماسه ها و دلاورمردی های این مبارزان هنوز كه هنوز است از ذهن مردم پاك نشده است ، مردم ما خوب بخاطر دارند كه چگونه در بحرانی ترین شرایط و اوج فعالیت های منافقین و گروهكهای ضد انقلاب پاسداران توانستند تمام توطئه ها را خنثی كنند.

وی ادامه داد : پاسداران برای برقراری امنیت و آسایش مردم از آسایش و آرامش خود گذشته و با تحمل سخت ترین شرایط به درستی به وظیفه پاسداری خود عمل كردند./س

برچسب ها: پاسداران ، نظام ، پشتیبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.