اعتراض شدید مدافع استقلال به جدایی تیموریان

آندو تیموریان، هافبک آبی ها در حالی از جمع آبی ها جدا شد که هیچ یک از اعضای تیم راضی به این اتفاق نبودند و حتی برخی از اعضای تیم به این اتفاق معترض شدند و از وی انتقاد فراوان کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، آندرانیک تیموریان با شرایط خاصی از تیم استقلال جدا شد این بازیکن با اوضاع خوب مالی روبرو شد به همین دلیل قید حضور در تیم استقلال و قول خود به اعضای این تیم را زد تا با شرایطی متفاوت راهی کشور قطر شود و بتواند تجربه حضور در این کشور را به دست بیاورد.

این بازیکن با شرایط خاصی روبرو شده است که اعتراض اعضای این تیم را در پی داشت،‌ قلعه نوعی اعلام کرد که تیموریان با شرایطی روبرو شده است که به خاطر پول و مسائل دیگر که به ضرر تیم استقلال است این تیم را ترک رفت.

شایان ذکر است، این بازیکن علاوه بر انتقاد فتح الله زاده مدیر عامل و سرمربی تیم با انتقاد بازیکنان تیم استقلال روبرو شده است.
بازیکن استقلال از جمله امیر حسین صادقی مدافع آبی ها، اعلام کرده که شرایط تیم استقلال برای بازیکنان این تیم مهم است و اهمیت دارد، اما اعضای این تیم با وضعیتی روبرو هستند که بازیکنان باید با شرایطی مناسب این تیم را همراهی کنند زیرا استقلال تیمی است که بازیکن باید به حضور در این تیم افتخار کند اما آندو تیموریان با شرایطی روبرو شده است که بدلیل عدم دریافت پول بیشتر، قید حضور در لیگ ایران را زد و راهی قطر شد.

امیر حسین صادقی به بازیکنان استقلال اعلام کرده بازیکنی که مدعی است استقلال را دوست دارد و به خاطر پول این تیم را ترک کرده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار