دبير کميسيون اقتصادي مجلس خبر داد؛

تشكيل كميته فراگير براي مبارزه با گراني هاي اخير با حضور مسئولين مربوطه

دبيركميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گراني هاي اخير گفت: با تشكيل يك كميته فراگير متشكل از وزراي اقتصادي دولت، كارشناسان اقتصادي و نمايندگان مجلس مي توان راهكارهاي خوبي بر مبارزه با گراني ها ارائه داد.

ابراهيم نكو نماينده مردم رباط كردم و بهارستان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تورم اخير براي مردم آزاردهنده است گفت:  با تشكيل يك كميته فراگير متشكل از وزراي اقتصادي دولت، كارشناسان اقتصادي و نمايندگان مجلس مي توان راهكارهاي خوبي براي مبارزه با گراني ها و افزايش قيمت ها ارائه داد.
وي افزود: ما در صحنه هاي بسيار سخت ثابت كرده ايم كه مي توانيم موفق باشيم و در بدترين شرايط توانستيم به خيلي از مشكلات غلبه كنيم و در حال حاضر نيز با توجه به ظرفيت ها و توانمندي هايي كه در زمينه هاي اقتصادي وجود دارد و همچنين وجود كارشناسان زبده مي توانيم راهكارها و روش هاي منطقي براي مبارزه با بيكاري و تورم ارائه دهيم.

دبير كميسيون اقتصادي در ادامه با بيان اينكه در جلسه فرداي كميسيون اقتصادي كميته هاي اين كميسيون مشخص خواهند شد گفت: احتمالا كميته هاي تجاري و صنفي، پولي و بانكي، ماليات، مناطق آزاد و ويژه، بازار سرمايه و بورس، بيمه ها در كميسيون اقتصادي تشكيل خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار