دريادار تنگسيري تأکيد کرد؛

لزوم هوشياري در برابر عناصر داخلي مورد حمايت دشمن

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، حساب ویژه‌ای برای بهره‌گیری از برخی عناصر و ظرفیت‌های داخلی باز کرده و باید مراقب این ظرفیت‌ها و عناصر باشیم.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، دریادار علیرضا تنگسیری در حاشیه مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار در بندرعباس برگزار شد با اشاره به نقش سپاه در روند رشد و بالندگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه به عنوان مجموعه‌ای که از بهترین فرزندان این ملت شکل گرفته، رسالت خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی به بهترین وجه ممکن انجام داده است.

وی ادامه داد: سپاه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب در پرتو ایمان، بصیرت، ایثار و فداکاری و همت و تلاش و به برکت خون شهدای خود، توان و امکان مقابله با تهدیدات در مقیاس‌های مختلف را به دست آورده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این توانمندی که امروز جرأت زیاده خواهی و تجاوز را از دشمن گرفته در شرایط سخت و به بهای سنگینی به دست آمده است.

دریادار تنگسیری خاطر نشان کرد: امروز با در نظر گرفتن همه ابعاد توان نظامی دشمن اگر می گوییم که قدرت و مهارت مقابله با تهدیدات سخت را داریم دیگر نه یک ادعا که یک حقیقت برآمده از ایمان، اعتقاد و همت فرزندان این ملت است.

وی افزود: با تکیه بر این توانمندی، ما از تهدیدات نظامی نمی‌ترسیم اما باید در سایر حوزه‌ها مراقب باشیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تأکید کرد: در موضوع تهدیدات، ما معتقدیم كه امروز هیچ قدرت سخت نظامی و خارجی توان متوقف كردن انقلاب اسلامی را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی حساب ویژه‌ای برای بهره‌گیری از برخی عناصر و ظرفیت‌های داخلی باز کرده و باید مراقب این ظرفیت‌ها و عناصر باشیم.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار