عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عارف و خرازي را قبول نداريم / حمايت مشروط از خاتمي

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: کانديداهايي را که اسامي آنان مطرح است را اصلا قبول نداريم و حمايت از خاتمي به شرايطي بستگي دارد که در آينده پيش مي‌آيد.

محمد حائري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با تأکيد بر حضور تمامي تشکل‌هاي سياسي در عرصه انتخابات‌ها اظهار داشت: در صورتي که گرايش‌هاي مختلف سياسي وارد صحنه انتخابات شوند، رقابت‌هاي سازنده‌اي شکل مي‌گيرد که به نفع کشور خواهد بود.

وي درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري گفت: اصلاح‌طلبي تعاريف خاصي دارد و اصلاح‌طلباني که در چهارچوب قانون و نظام حرکت مي‌کنند بايد در انتخابات حضوري فعال داشته باشند.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي تصريح کرد: گرايش‌هاي مختلف سياسي در ميان اصلاح‌طلبان وجود دارد همانگونه که در ميان اصولگرايان نيز سليقه‌هاي متفاوتي پيدا مي‌شود.

حائري ادامه داد: اصلاح‌طلبان بايد در عرصه انتخابات حضور پيدا کنند و معتقديم که بايد کانديدا هم داشته باشيم و رسيدن به کانديداي واحد، مستلزم برگزاري نشست‌هايي است اما جداي از اظهار‌نظرهايي که برخي از شخصيت‌هاي اصلاحات داشته‌اند، تاکنون از سوي اصلاح ‌طلبان جلساتي برگزار نشده است.

وي درخصوص مطرح بودن اسامي برخي افراد همچون عارف و خرازي براي کانديداتوري از سوي اصلاحات گفت: ما کانديداهايي را که اسامي آنان مطرح است اصلا قبول نداريم و حمايت از خاتمي به شرايطي بستگي دارد که در آينده پيش مي‌آيد و اينکه چه افرادي بخواهند وارد عرصه انتخابات بشوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احسان حیدری
۲۳:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۱
سلام با تشکر از زحمات شما عزیزان
خواهشمندیم شما زمینه ایجاد رایانامه با پسوند .ir را در این وب سایت عالی و زیبا ، هر چه زودتر ایجاد کنید تا دیگه ایمیل ایرانی داشته باشیم
آخرین اخبار