بازخواني سريال "شب دهم" به مناسبت ميلاد امام حسين(ع)؛

فلاحي پور:نظر امام حسين(ع) "شب دهم" را ماندگار كرد

نگاه و نظر پروردگار و امام حسين(ع) دليل اصلي ماندگاري مجموعه "شب‌دهم " شد.

پرويز فلاحي پور بازيگر نقش ياور با اشاره به سريال "شب دهم" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: عشق ما ايرانيان و نسل بعد از من به امام حسين(ع) در تولد اين بزرگوار و نيز در ايام محرم و صفر غير قابل وصف است.
وي با اشاره به موفقيت كار، افزود: نگاه خاص پروردگار و امام حسين(ع) به تيم "شب دهم" و بازيگرها توانست اين اثر را ماندگار كند.
وي تصريح كرد:‌ زمان ايفاي نقش "ياور"‌ در‌ "شب دهم" دوست داشتم كاري براي امام حسين(ع) انجام دهم و همين انگيزه و عشق من به حضرت  توانست خيلي مثمر ثمر واقع شود.
فلاحي پور، اظهار داشت:‌ امام حسين(ع) در تمامي مراحل زندگي من، باعث رشد و بالندگي‌ام شد و براي بازي در "شب دهم"، شبها تا صبح روي فيلمنامه كار مي‌كردم در صورتي كه شش صبح بايد سرفيلمبرداري حاضر شود.
اين بازيگر تئاتر، ادامه داد: ماندگري يك اثر در گروي يك چينش خوب براي  ساخت يك مجموعه است كه همه اين اتفاق‌ها براي سريال "شب دهم" افتاد.
وي با اشاره به تعريف "عشق" در آثار مذهبي و اين مجموعه، تصريح كرد: در كنار در نظر گرفتن اينكه من يك بازيگر هستم بايد در كنار "حسين ياري" از عشق زميني به عشق الهي مي‌رسيديم و من با استفاده از تكنيك بازيگري و نيز توكل و نزديك شدن به پروردگار نهايت سعي خود را در بيان و نشان دادن اين حس بكار گرفتم.
وي افزود: فيلمنامه "شب دهم" سرشار از عشق بود و چگونه به عشق الهي و آسماني رسيدن، تلاش شبانه‌روزي من بود.
فلاحي پور، تصريح كرد:‌ معتقدم ديدگاه عقيدتي هر فرد براي حضور و ايفاي نقش در اين گونه آثار بسيار مهم بوده و در كنار تكنيك‌هاي بازيگري، بايد عشق به ائمه اطهار(ع) در دل ها باشد.
وي خاطرنشان كرد:‌ در هر صورت تيم "شب دهم" از توانايي بالايي برخوردار بودند و همه تكنيك‌‌ها براي ماندگار شدن اين اثر به كار گرفته شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.