در بيانيه بسیج به مناسبت روز پاسدار تأکيد شد؛

ناتواني سیاست‌بازان داخلی و دشمنان خارجی در متوقف کردن سپاه

سازمان بسیج مستضعفين در بیانیه‌ای تاکید کرد: نه سیاست بازان و قدرت طلبان داخلی و نه دشمنان آرم دار خارجی و استکبار جهانی قادر نیستند روند رو به توسعه سپاه را متوقف سازند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم شعبان میلاد خجسته سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به مردم فداکار ایران اسلامی و به خصوص سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن بيانيه به اين شرح است:

بار دیگر ماه شعبان المعظم با نسیمی دل انگیز ولادت اختران عرش را مژده داد تا با ترنم جان فزایش روح و جان تشنه خدا محوران، ولایتمداران و منتظران ظهور دولت یار را طراواتی تازه بخشید و افتخار و مباهات دلیر مردان سپاهی و حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی این است که هر ساله روزشان را به عطر خوش میلاد بزرگ و آسمانی امیر قلب‌ها و دل‌های مردم آزاده جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) معطر می‌سازد و عزت خویش را در کوی دلدادگی به آن امام همام و در طریق آن سترگ مرد جهان بشریت جستجو می‌کند.

سپاه پاسداران شجره طیبه درخت تناور انقلاب اسلامی است. همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در باره‌اش فرمود "اگر سپاه نبود کشور هم نبود". سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد و بحران‌های گوناگون به دست آورده است و لذا از آن چنان آب دیدگی برخوردار است که نه سیاست بازان و قدرت طلبان داخلی و نه دشمنان آرم دار خارجی و استکبار جهانی با هر ترفندهایی که به کار می‌گیرند قادر نیستند روند رو به توسعه این نهاد که حقیقتاً رسالت خود را پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب می‌داند، متوقف سازند.

بسیجیان جان بر کف در کنار پاسداران سلحشور همچنان خود را خادم ملت و در خدمت انقلاب و نظام می‌دانند و قاطعانه اعلام می‌کنند اجازه نخواهند داد خواب‌های پریشان خود فروختگان داخلی که از حامیان استکبار جهانی برخوردارند، تعبیر شود.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار