تيموريان، واسطه حضور جباري در ليگ قطر

آندو تيموريان هافبك تيم استقلال كه به قطر رفت تا يك فصل را با شرايط عالي در ليگ اين كشور سپري كند،‌اما اين بازيكن قرار است، شرايط مناسبي را براي همراه خود در ليگ عربي فراهم كند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: آندو تيموريان شرايط ايده ­آلي فصل را به اتمام رساند و در تيم ملي نيز عملكرد خوبي داشت،‌به همين دليل وي جزو نفراتي است كه در پايان فصل با چند پيشنهاد قابل توجه روبرو شد تا احتمال ماندنش در ليگ ايران كاهش يابد.

سرانجام اين اتفاق رخ داد و علي­رغم اعلام مديرعامل تيم استقلال،‌ تيموريان، راهي ليگ قطر شد،‌البته استقلال­ی ها اعلام كردند كه اين بازيكن نبايد چنين کاری را انجام مي­داد اما شرايط مالي قابل توجه و پيشنهاد دو ميليون و 400 هزار دلاري اين تيم عاملي شد كه هافبك آبي­ها براي يك فصل قيد حضور در استقلال و تيم هاي ديگر را بزند و در ليگ عربي فوتبالش را دنبال كند.

از طرف مجتبي جباري نيز همچنان با آبي­ ها در بن بست به سرمي ­برد، به همين دليل شرايط براي حضور اين بازيكن در اين تيم مهيا نيست و استقلالي­ ها نيز اعلام كردند كه نمي­توانند با درخواست حدود يك ميلياردي اين بازيكن موافقت كنند، به همين دليل،‌جدايي جباري از استقلال در حالي رقم مي­خورد كه وي نيز قصد حضور در تيم ديگري از ليگ ايران را ندارد و برنامه ه­اش براي جدايي از ليگ ايران است.

البته عنوان شده كه وي چند پيشنهاد عربي را دريافت كرده است كه درحال بررسي آنهاست، اما عنوان شده در صورتي كه جدايي وي از ليگ ايران قطعي شود وي به قطر مي­رود تا در كنار تيموريان يك فصل از فوتبال خود را سپري كند،‌ اين دو هافبك در استقلال نزديك­ترين دوستان به هم هستند و به همين دليل احتمال اين اتفاق بسيار زياد است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار