فرهاد مجیدی مهاجم الغرافه قطر قصد ندارد در لیگ این کشور به کار خود ادامه دهد وی بحث استقلال را در اولويت دارد و قرار است امروز با مسئولان تیم استقلال دیدار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد مجیدی که عنوان می شود به دلیل پیشنهاد قابل توجه لیگ قطر در این کشور می ماند اعلام کرده است قصد حضور در لیگ خود را ندارد و اگر بخواهد در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد راهی امارات می شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و مهاجم سابق استقلال در انتظار مشخص شدن وضعیتش با استقلال است.

این بازیکن تمایل زیادی دارد که به جمع آبی ها بازگردد اما تنها مشکل امیر قلعه نوعی سرمربی جدید این تیم است که عنوان شده قرار است مشکلات بین مجیدی و قلعه نوعی حل و فصل شود زیرا مشکلات و سوء تفاهمی قدیمی قرار نیست به عملکرد تیم و همکاری طرفین تأثیر گذار باشد.

البته اعلام شده است که اصرار هیئت مدیره به حضور مجیدی در تیم استقلال بسیار است آنها اعلام کردند اقداماتی را انجام می دهند که مجیدی بدون مشکل با سرمربی تیم و حتی رفع مشکلات دیگر با آبی ها قرارداد امضا کرده و کار خود را برای فصل جاری با استقلال آغاز کند.

شایان ذکر است: احمد رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره تیم استقلال اعلام کرده است که قصد دارد در این جلسه حضور یابد و آبی ها را همراهی کند.

وی مدعی است که حضورش در این جلسه می تواند اوضاع را به نفع استقلال تغییر دهد.

رسول نژاد به همراه علی فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی روبروی فرهاد مجیدی می نشیند تا شرایط را برای حضور این بازیکن مهیا کنند.

فرهاد مجیدی با پروازی مستقیم از قطر راهی تهران شده تا با استقلال مذاکره کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۸:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
تو اگه شعور داشتی هیچ وقت به کسی نمی گفتی پولکی چه برسه به فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۷:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
باسلام ماازهمین جاعاجزانه ازحاجی خواهش میکنیم که فرهادروبیاره وخسروهم حفظ کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
بابا به بازیکن با خصوصیات مجیدی نیاز داریم به شرط این که پولپرستیرو کنار بذاره و به خاطر پول دخترشو بهانه نکنه ما شعور داریم وگرنه نیاد بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۲۰:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
یعنی می شود فرهاد به استقلال برگردد
آخرین اخبار