سريال تلويزيوني "چمدان" به كارگرداني،تهيه كنندگي و نويسندگي خسرو ملكان،به عنوان يكي از سريال هاي احتمالي شبكه 2 براي ماه رمضان،هم اكنون در مرحله تدوين به سر مي برد.

خسرو ملكان كارگردان، تهيه كننده و نويسنده سريال چمدان شبكه 2 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: تصويربرداري اين سريال به پايان رسيده و هم اكنون در مرحله تدوين قرار دارد و صدابرداري آن نيز به طور همزمان انجام مي شود و تاكنون حدود 6 قسمت را نيز تحويل شبكه 2 سيما داده ايم.
وي تصريح كرد: موضوع اين اثر در رابطه با چمداني است كه گم مي شود و به دست افراد مختلف مي رسد اما به دليل شك و شبهه هايي كه وجود دارد هيچكس جرات باز كردن آن را ندارد.
وي خاطرنشان كرد:مهران غفوريان،شهره لرستاني،ارژنگ اميرفضلي،يوسف صيادي،ميرطاهر مظلومي، عباس محبوب،فلور نظري،اكرم محمدي، فتحعلي اويسي،عنايت بخشي و فلامك جنيدي از جمله بازيرگان اين اثر هستند.
وي خاطرنشان كرد: 46 بازيگر شناخته شده در اين سريال حضور دارند و مطمئن هستم سوژه اين اثر ناب است و به طور يقين براي تماشاگر جذاب خواهد بود.
وي ادامه داد: حسين مدير تصويربرداري، رضا كشاورز صدابردار، مصطفي مس چي مدير توليد، صادق اصفهاني مدير تداركات و مهين نويدي طراح گريم سريال احتمالي ماه رمضان شبكه 2 است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.