مدیر عامل مترو در مراسم افتتاح ایستگاه نیروی هوایی اعلام کرد:

تجهیز تمام ایستگاههای مترو و پله برقی های جدید تا 5 ماه آینده

ایستگاه نیروی هوایی که با 12 هزار متر مربع فضا در 4 طبقه ساخته شده است با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هابیل درویش در مراسم افتتاحیه ایستگاه نیروی هوایی گفت: در این ایستگاه که در فضایی حدود 12 هزار متر مربع ای ساخته شده 35 هزار متر مکعب بتون ریزی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: باقی مانده این خط 4 کیلومتر از سمت غرب است که با افتتاح ایستگاه ارم سبز شرق به غرب متصل می شود.
وی با بیان اینکه جز ایستگاه ارم سبز دو ایستگاه دیگر در این خط به زودی به بهره برداری می رسد افزود: در برنامه های سال 91 نیز خط سه در دستور کار قرار دارد همچنین 7 کیلومتر نیز از برنامه های سال 90 را امسال خواهیم ساخت که در جمع 19 کیلومتر خواهد شد.
وی در ادامه به گزارش هایی که در خصوص سیلاب مترو اعلام شده بود اعتراض کرد و گفت: این گزارش ها که در آن نظرات کارشناسان مترو را عنوان کرده اند صحت ندارد چرا که اصلا هیچ کدام از کارشناسان و مهندسان مترو نظری اعلام نکرده اند و هیچ گونه اطلاعاتی را از ما درخواست نشده است.
وی خاطر نشان کرد: اگر کسانی که گزارش می دادند کلی اصلاحات هم داشتند می دانستند که هر پروژه یک پیمانکار دارد و در صورت تخلف می توان از آن شکایت کرد اما نکته قابل توجه اینجاست که عده ایی از اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است عصبانی اند و هر روز بهانه جدید را عنوان می کنند.
وی گفت: اگر گود برداری غیر مجاز بود ما سه سال قبل است که مدیریت مترو به ما واگذار نشده بود ؛اما نکته حائز اهمیت اینجاست که من برای ماندن در مترو ریالی خرج نکرده و نمی کنم دیگر اگر کسی کار نکند پولی نمی دهم و یک ریال نیز هزینه نمی کنم که در مترو بمانم.
درویش در ادامه درباره تجهیز نبودن ایستگاه به پله برقی نیز افزود: یک قرار داد جدید با یک برند معروف در تهیه پله برقی های مخصوص مترو بسته ایم و در 5 ماه آینده تمام ایستگاه ها نیز که فاقد پله برقی هستند و یا پله برقی های خراب دارند به پله برقی های جدید تجهیز می شوند./ل
برچسب ها: درویش ، مترو ، گودبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار