آیت الله علوی گرگانی در دیدار با حزب موتلفه اسلامی:

موتلفه اسلامی همواره در خط مقام معظم رهبری و مرجعیت حرکت کند

آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: موتلفه اسلامی همواره در خط رهبری و مرجعیت حرکت کند و از علما جدا نشود، راه نجات ، حرکت در مسیر رهبری و مرجعیت است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با دبیر کل، برخی از اعضای شورای مرکزی و خانواده های شهدای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب مقدس موتلفه اسلامی باید حافظ خصوصیات خوبی که داشته ، باشد و در فراز و نشیب های دنیا، انسان باید حواس اش باشد که خط را گم نکند.

وی افزود: برخی ها برای امام(ره) و انقلاب یار خوبی بودند اما در فراز و نشیب ها موضع شان عوض شد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: برخی ها نقشه دارند تا بین روحانیت و نظام، رهبری و مرجعیت تفکیک ایجاد کنند و دشمن از هر راهی که پیش روی خود باشد به هر کاری دست می زند تا میان رهبری و مرجعیت اختلاف اندازد.

آیت الله العظمی علوی گرگانی بیان داشت: خداوند مقام معظم رهبری را برای ما نگه دارد که در بزنگاههای انقلاب با تدبیر و حساسیت  اقدامات دشمنان را خنثی می کنند.

وی تاکید کرد: بقای هر عمل صالحی دشوار است و باید در موتلفه اسلامی مراقب باشید زیرا دوران سختی است و نگه داشتن کارهایتان نیاز به هوشیاری دارد.

این مرجع تقلید شیعیان خاطر نشان کرد: موتلفه اسلامی همواره در خط رهبری و مرجعیت حرکت کند و از علما جدا نشود، راه نجات ، حرکت در مسیر رهبری و مرجعیت است./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار