پپه: به خوبي از اهميت اين مسابقه آگاه بوديم

مدافع تيم ملي پرتغال که در پيروزي 3 – 2 تيمش مقابل دانمارک گل نخست پرتغالي‌ها را وارد دروازه حريف کرد، گفت: به خوبي از اهميت اين مسابقه آگاه بوديم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پپه اظهار داشت: برايمان بسيار مهم بود که بتوانيم پيروز شويم و همه چيز را در همين مسابقه تعيين کنيم.

پس از اينکه بازي 2 – 2 شد، به سختي تلاش کرديم و به دليل عزم و اراده‌اي که در جنگيدن تا آخرين نفس نشان داديم، مزد خود را دريافت کرديم.

مدافع باشگاه رئال مادريد پس از اين مسابقه گفت: بازي را خيلي خوب شروع کرديم و توانستيم دو گل خيلي مهم به ثمر برسانيم.

وي گفت: تقريبا کار را تمام کرده بوديم اما دو فرصت مسلم گلزني را به هدر داديم و کاري کرديم که دانمارک توانست بازي را به تساوي بکشاند ولي در پايان، وارلا وارد زمين شد و با گلي که زد کمک زيادي به تيم کرد.

پپه با اشاره به بازي روز يک‌شنبه تيمش مقابل هلند گفت: اين نتيجه برايمان بسيار مهم بود. هلند در حال حاضر با مشکلاتي مواجه است و درون اين تيم جو بدي حاکم است. بايد ببينيم مقابل آلمان چه عملکردي خواهند داشت ولي ما فقط به خودمان متکي هستيم و با هدف پيروزي وارد زمين خواهيم شد.

مدافع تيم ملي پرتغال با اشاره به شکست تيمش مقابل آلمان در بازي نخست گفت: مي‌دانستيم که مي‌توانيم آلمان را شکست دهيم ولي با کسب اين پيروزي، خونسردي خود را به دست آورديم. براي صعود از اين گروه، بايد خونسرد بمانيم، حواسمان را جمع کنيم و همين روحيه امروز را داشته باشيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار