معابر منطقه 20 متحول شد

به منظور زیباسازی منظر عمومی و حذف آلودگی های بصری شهرداری منطقه 20 نسبت به پاکسازی برچسب های تبلیغاتی اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهردار ناحیه 4 گفت: به منظور حذف آلودگی های بصری و حفظ زیبایی نمای شهری نسبت به پاکسازی و امحاء برچسب ها و پوسترهای تبلیغاتی غیر مجاز در برخی معابر ناحیه اقدام شد.

رحیم حیدریان با اشاره به اهمیت رسیدگی به درخواست های شهروندان و بهبود وضعیت المان های شهری اظهار داشت: به همت واحد 137 این ناحیه و در راستای حذف آلودگی های صوتی نسبت به اجرای عملیات صداگیری و مرمت دریچه های فلزی در خیابان گلبن حدفاصل خیابان ملت دوست اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه خرداد ماه سال جاری 43 مورد پیام شهروندان در خصوص آسفالت و لکه گیری سطوح معابر در سامانه 137 به ثبت رسیده است تصریح کرد: با نظرات و بازدید کارشناسان واحد فنی و ترافیک ناحیه درخواست های مربوط به بهسازی آسفالت معابر و مرمت علائم ترافیکی بررسی و رسیدگی شد.

شهردار ناحیه 4 ضمن اشاره به ترویج فرهنگ بازیافت مواد و تفکیک زباله های خشک و تر و استقرار غرفه های بازیافت در سطح محلات خاطرنشان کرد: اداره ساماندهی این ناحیه با توجه به شدن به فصل گرمان و لزوم پاکیزگی و آراستگی همچنین زیبایی منظر شهری اقدام به شستشو و پاکسازی غرفه های بازیافت مستقر در برخی معابر کرده است./ز

برچسب ها: زیبا سازی ، منظر ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار