از مسابقه تقلید صدای گاو تا اتو کردن لباس در شرایط سخت و همچنین تبدیل شدن به جنازه از جمله سرگرمی های عجیب و به نوعی احمقانه تعدادی از انسان ها در دنیای امروز است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، انسان ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به کارهای متفاوتی می پردازند. ورزش، مطالعه، تماشای فیلم، گوش کردن به موسیقی و بسیاری دیگر از فعالیتهای اینچنینی جزء سرگرمی ها محسوب می شوند. اما هستند افرادی که دارای سرگرمی های بسیار عجیب و متفاوتی هستند. در این مطلب شما را با تعدادی از این سرگرمی ها آشنا می کنیم.



تقلید صدای گاو
البته این مورد شاید برای شما خیلی عجیب نباشد. افراد زیادی وجود دارند که در تقلید صدای سایر اشخاص و یا حیوانات و پرندگان مهارت خاصی دارند. اما نظر شما در مورد عده ای که برای شرکت در مسابقه تقلید صدای گاو تلاش می کنند چیست؟ بله، این مسابقه هر ساله در ایالت " ویسکانسین " برگزار می شود و افرادی سعی می کنند تا با تقلید بهتر صدای گاو به مقام اول دست پیدا کنند.



تبدیل شدن به جنازه
" چاک لمب " علاقه زیادی به بازیگری داشت اما پس از تلاش های فراوان به این نکته پی برد که در بیان کلمات و فن بیان مشکل دارد. پس از این به او سعی کرد تا در اوقات بی کاری به یک جنازه تبدیل شده و به اشکال مختلف نقش مردگان را ایفا کند. او می تواند به خوبی نقش افرادی را که به دلایل مختلف مثل انواع حوادث و یا به مرگ طبیعی مرده اند را تقلید کند.



جمع آوری شیشه شیر
شیر یک نوشیدنی گواراست که طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری در دنیا هر روز یک یا چند لیوان از آن را مصرف می کنند. اما برای " پائول لوک " ماجرای شیر و شیشه های حاوی آن معنی دیگری دارد. او که در ابتدا به عنوان یک توزیع کننده شیر فعالیت می کرد و امروزه نیز صاحب یک فروشگاه محصولات لبنی است به عنوان سرگرمی به جمع آوری شیشه های شیر می پردازد.

او در حال حاضر دارای مجموعه ای شامل 10 هزار شیشه شیر است و قصد دارد با احداث موزه ای این مجموعه بزرگ را به موزه مورد نظر منتقل کند. او با تعداد دیگری از علاقه مندان در این حوزه از طریق اینترنت رابطه داشته و با هم به خرید و فروش و حتی تعویض شیشه های شیر اقدام می کنند.



کنده کاری روی صابون
بسیاری از ما با کنده کاری و تراش روی چوب و سنگ آشنا هستیم. اما کنده کاری بر روی صابون یک سرگرمی متفاوت است که امروزه در بعضی از کشورهای غربی و خصوصا زندان های این کشورها متداول شده است. با توجه به این که صابون نرم بوده و به راحتی شکل گرفته و تراش می خورد می توان از آن به عنوان ماده ای برای تراش خوردن و خلق اشکال زیبا استفاده کرد.



هنر نمایی با نوار کاست
نوارهای کاست از سالهای بسیار دور در خانه ها و اتومبیل های ما وجود داشتند و ما با استفاده از آنها به موسیقی گوش می دادیم. امروزه بیشتر این نوارهای کاست جای خود را به لوح های فشرده داده اند. اما افرادی خوش ذوق با کمک این نوارها توانسته اند به خلق آثار هنری بپردازند. می توان با خارج کردن نوارهای مغناطیسی داخل هر کاست از آنها به اشکال مختلف بهره گرفت.



رصد قطار
این یکی از عجیب ترین سرگرمی هایی است که انسان می تواند برای خود پیدا کند. اشخاصی در دنیا وجود دارند که به رصد قطارها پرداخته و از آنها عکس تهیه می کنند و یا به نوشتن شماره سریال بدنه آنها اقدام می کنند. این افراد در نزدیکی یک ایستگان راه آهن مستقر شده و به ثبت ورود و خروج قطارها و همچنین عکس برداری از آنها می پردازند.



اتو کشی با اعمال شاقه
بله، اصلا تعجب نکنید. گروهی دیگر از ساکنین این کره خاکی برای گذراندن ساعات فراغت خود دست به کوه و صخره نوردی زده و در شرایط سخت و در شیب تقریبا عمودی به اتو کردن البسه خود می پردازند. جالب است بدانید که این رشته حتی دارای مسابقات جهانی نیز است و سالانه نفرات زیادی را به خود جلب می کند.



براق کردن فضولات جانوران
شاید برای بسیاری از انسان ها حتی فکر کردن به این حرکت هم مشکل و غیر ممکن باشد. اما افرادی وجود دارند که با جمع آوری فضولات جانوران و ترکیب آنها با خاک و گل خمیری بدست می آورند و پس از حرارت دادن آن و تبدیل کردنش به گوی های کروی آنها را رنگ کرده و مجموعه ای از آنها را نگه داری می کنند. / ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
saed
۱۴:۲۶ ۳۰ تير ۱۳۹۳
بدک نبود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
اصلا جالب نبود
Armenia
زهرا
۱۸:۴۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
باحال بور
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۱۲:۱۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
moin
۱۴:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
ازاین بهتر هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهشید
۲۳:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مرسی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۲۱:۰۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
باحال بود
Iran (Islamic Republic of)
raha51
۲۳:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
bahal bod
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۱۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۱
خیلی جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
bahar
۱۲:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
ba namak boodan.thanks
Netherlands
RAHA
۱۶:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
JALEB BOD MER30