جلسه ارزيابي نظارت دوره اي معاونت خدمات شهري در منطقه 9 برگزار شد

با حضور مهندس عبدالهي جلسه ارزيابي نظارت دوره اي معاونت خدمات شهري ادارات و سازمان هاي غرب پايتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با توجه به تعيين وقت ضروري معاونت خدمات شهري شهرداري تهران مبني بر انجام نظارت دوره اي در منطقه 9 به همراه مديران حوزه خدمات شهري مديران سازمان ها و ادارات حوزه در شهرداري منطقه تشكيل جلسه داد.
معاونت خدمات شهري شهرداري تهران پس از بازديد ميداني از سطح محدوده منطقه در جلسه اي كه با حضور شهردار منطقه و معاونت امور شهري برگزار شد براي برخي مسائل و بررسي وضعيت منطقه سخنراني كرد.
نواب آباديان در ابتداي جلسه ضمن خوشامدگويي به بيان اهداف مديريت كلان شهري در حوزه امور شهري پرداخت و از سوي معاون امور شهري منطقه در خصوص فعاليت ها و برنامه هاي پيشرو مسائلي عنوان شد.
سپس مهندس عبدالهي در خصوص وضعيت محدوده منطقه در حوزه هاي مختلف امور شهري سخناني ايراد داشت.
وي با اشاره به وضعيت مطلوب منطقه درباره مواردي از قبيل جانمايي و احداث سرويس بهداشتي در مكان ها و فضاهاي نيازمند، بررسي مجتمع هاي مسكوني و تهيه آمار دقيق از تعداد خانوارها جهت تحويل مخازن دو قلو به منازل و بررسي نياز شهرك ها به مخازن پسماند و تحويل مخازن به شهرك ها و تخليه آنها توسط شهرداري منطقه خاطر نشان كرد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به احداث بازار ميوه و تره بار توسط سازمان ميادين و ميوه و تره بار در محدوده منطقه تاكيد كرد: با مشخص شدن زميني مناسب در منطقه نسبت به اين كار اقدام مي شود.
وي در ادامه اظهارات خود درباره عملكرد پيمانكار رفت و روب در منطقه خواستار تعيين تكليف آن در اسرع وقت شد و از شهرداري منطقه به خاطر عملكرد بسيار مناسب در جهت راه اندازي خط 4 مترو پايتخت(ايستگاه مترو استاد معين و حبيب ا..) تشكر و قدرداني كرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار